Nasdaq Tallinna börs alustas menetlust Cleveron Mobility aktsiate kauplemisele võtmiseks alternatiivturule First North. Ettevõte tahab investoritelt kaasta kuni 5 miljonit eurot.
Akude ümbertöötlemine toob raha uksest ja aknast
Kui ligi 10 aasta eest toimus revolutsioon elektriautodes, siis praegu toimub revolutsioon akude taaskasutuses ja ringmajanduses, sest selles sektoris on miljardites investeeringuid, selgub Äripäeva raadio saatest "Tark elukeskkond".
Õllest jalgratasteni: toormekriis toob kuni 35% hinnatõusu
Pakendikeskuse ostujuhi Nikolai Levanini sõnul on pakkematerjalide hinnad tõusnud 5-35%, mis jõuab ühel või teisel viisil ka tarbijani. Rataste hinnatõus on olnud 5-10% ning käsitööõllel on hinnasurve küll olemas, kuid seda püütakse võimalikult kaua tagasi hoida. Siiski on hinnad pruulikoja restorani poolel tõusnud 20-50%.
Cleveron tuli välja robotkulleriga, mis liigub autode vahel
Cleveron teatas, et tuleb välja oma robotkulleriga, mis võiks juba mõne aasta pärast minna masstootmisse.
BLRT loobus Eesti võõrtööpoliitika pärast uue ujuvdoki paigaldamisest Tallinna
Leedu laevatehasesse 100 miljonit eurot investeerinud BLRT otsustas Tallinna tegevuse laiendamisest loobuda, sest probleeme on töötajate leidmisega. Leedu tööjõupoliitika on ettevõtetele oluliselt sõbralikum.
Soome hakkab maksunumbrit nõudma ka laevaehituses
Soome kavatseb varimajanduse vähendamiseks laiendada maksunumbri nõuet ehitusest ka laevaehitusse ja võib-olla ka toitlustusse, kirjutab Yle uudisteportaal.