• 10.05.17, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harju Elekter tahab siseneda laevaehituse sektorisse

AS Harju Elekter alustas läbirääkimisi laevaehituse elektritööde ettevõttega Telesilta Oy. Edukad läbirääkimised võivad viia ettevõtte aktsiate omandamiseni, teatas ettevõte börsile.
AS Harju Elekter juhatuse esimees Andres Allikmäe.
  • AS Harju Elekter juhatuse esimees Andres Allikmäe. Foto: Andres Haabu
Koostöö tulemusena omandab kontsern uusi teadmisi ja oskusi laevade elektri- ja automaatikaseadmete valmistamisel ja paigaldamisel ning siseneb perspektiivsesse laevaehituse sektorisse. Edukad läbirääkimised võivad viia ettevõtte aktsiate omandamiseni, teatas ettevõte.
Telesilta Oy on Soomes Uusikaupunkis 1978. aastal asutatud elektritööde ettevõte, mis on spetsialiseerunud laevade elektrisüsteemide projekteerimisele, seadmete valmistamisele ja paigaldamisele, seadistamise ja hoolduseni välja.
1968. aastal tegevust alustanud Harju Elekter Grupp on arenenud juhtivaks kesk- ja madalpinge elektri- ja automaatikaseadmete valmistajaks Baltimaades ning tuntud ja tunnustatud tootjaks Skandinaavia riikides. Harju Elektri põhitegevusalaks on elektrienergia jaotuseks ja ülekandeks vajalike seadmete välja töötamine, tootmine ja müük. Põhitegevust toetavad lehtmetalltoodete tehas Eestis ning tööstuskinnisvara arendamine ja rentimine.
Harju Elekter Grupi Eesti, Soome ja Leedu tehastes töötab enam kui 500 spetsialisti ning Kontserni müügitulud on üle 60 miljoni euro aastas. Harju Elektri aktsiad on noteeritud Nasdaq Tallinna Börsil.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.17, 17:00
Harju Elekter ostis Telesilta Oy
Harju Elekter teatas börsiteate vahendusel, et allkirjastas 2. juunil lepingu Soome laevaehituse elektritööde ettevõtte Telesilta Oy kõigi aktsiate ostuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele