Kuigi Haljalas tegutseva ASi Viru Õlu
majandusaasta kestab aprilli lõpuni, väitis ettevõtte tegevjuht Ott Licht, et
aastaga on nende õlle müügikäive kasvanud umbes kümnendiku võrra.
„Kui ma võrdlen ajavahemikku maist veebruarini eelmise perioodi sama ajaga, siis oleme umbes kümne protsendiga plussis,“ kommenteeris Licht õlle müüki. Viru Õlu majandusaasta kestab 1. maist 30. aprillini.
Lichti sõnul on edukale müügile mingi tõuke andnud eelmise aasta veebruaris Pulsi kaubamärgi ülevõtmine. „Kõige olulisem on aga see, et tarbija on muutunud hinnatundlikumaks - ta vaatab hinna ja kvaliteedi suhet,“ põhjendas Licht. „Meie toodangul on kvaliteet paigas ja ilmselt paljud õllesõbrad on meid taasleidnud.“
Lichti kinnitusel on nad ka praeguseid majandustingimusi silmas pidades positiivselt meelestatud. „Oleme paremini valmis kui kunagi varem,“ ütles Licht. „Ja muidugi ootame sooja suve, sest parim müügimees on õlletootjatele ikkagi päike. Kuna kaks eelmist suve on ilma poolest olnud masendavad, siis kolmandat sellist suve jutti on raske oodata.“
Viru Õlu kuulub Taani kontserni Harboes.
Seotud lood
Turu üldist langust soovime kompenseerida
turuosa tõusuga kõikides segmentides ja seni on see meil ka õnnestunud, ütles
ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop.
Õlle müük on nagu majanduse baromeeter –
kui majanduses läheb hästi, juuakse rohkem õlut, nentis MTÜ Eesti Õlletootjate
Liidu tegevjuht, endise Karksi õlletehase juht Jüri Kert.
Kui veel 20 aastat olid koht- ehk LAN-võrku liidetud põhiliselt arvutid, siis täna on ühises võrgus kõik seadmed alates küttelahendusest, valgustusest ja külmkapist kuni tööstusseadmeteni. Tehnoloogia areneb hoogsalt ja järk-järgult liigutakse vaskkaablil põhinevatelt ühendustelt üle fiiberoptilistele ja üle õhu lahendustele. LAN-võrgu olevikust ja tulevikust räägib YEInternationali tootejuht Henri Voogla.