Autor: Toomas Kelt • 5. aprill 2024

Servitiseerimine kui uusvana võimalus tööstustele

Maailma tabanud majanduskriisi ja tööstustoodangu nõudluse languse valguses otsib tööstussektor uusi võimalusi teenimiseks. Ühe variandina pakutakse välja tööstuse servitiseerimist.
Masinatootjad on oma toodetele järelteenindust pakkunud juba ammu. Nüüd soovitatakse sellest mudelist kaugemale minna.
Foto: Toomas Kelt

Servitiseerimine on ärimudel, mis hõlmab üleminekut tootmiselt teenuste pakkumisele. Töötlevas tööstuses tähendab see lisaks tootmisele klientidele müügijärgsete teenuste (nt hooldus, remont ja uuendused) pakkumist. Ajakirjas Journal of Business Research tuuakse välja, et selline toimimismudel võib aidata tootjatel luua klientidega tugevamaid suhteid, suurendada klientide lojaalsust ja luua ka võimalusi korduvateks tuludeks.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077