• 04.02.15, 17:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klaveritootja: tunnustada võiks veelgi rohkem

Teenetemärgi andmine on kahtlemata väga suur tunnustus, ent ettevõtjaid peaks veelgi enam toetama ja tunnustama, märkis Eesti tiibklaverite tootja Estonia Klaverivabriku omanik Indrek Laul.
„Ma arvan, et väga paljusid ettevõtjaid peaks toetama ja tunnustama. Paljuski see on see, kust raha riigile tuleb, mida me pärast saame laiali jagada. Ma ei mõtle ainult teenetemärke,“ rääkis Laul.
Laulu sõnul on president teinud kenad valikud, ent ühiskonnas laiemalt võiks teha selliseid toredaid üritusi nagu audiitorfirma Ernst & Youngi korraldatavad aasta ettevõtte tiitlite andmine. „Ma arvan, et üldises plaanis võiks seda palju rohkem olla ja veel enam teha,“ märkis ta.
Laul on enda sõnul väga tänulik sellise tunnustuse kui teenetemärgi saamise eest, öeldes, et see on tunnustus kogu meeskonna tööle. „Need on tublid klaverimeistrid ja tublid inimesed, kes on Eesti klaveriehitust edasi viinud ja niivõrd suure tuntuse Estonia klaverile teinud,“ lausus ta.
Laul on olnud klaveritootmises alates 1991. aastast, nii et tänavu läheb tal enda sõnul 25. aasta. Laul möönis, et ajad on olnud kogu aeg keerulised. "Arendada välja lõpptoode, mis on rahvusvahelises konkurentsis läbilöögivõimeline ja sinna juurde arendada välja USAs ja Kanadas diilerite võrk ja tootmispool siin. Tootmine ja sellise toote tegemine on keeruline protsess ja siin tuleb pidevalt hea seista kõrge kvaliteedi ja hea nime eest,“ selgitas kauaaegne juht ja omanik. „Teiselt poolt see on meid teinud tugevaks.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele