• 09.05.12, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henkeli kasum kerkis I kvartalis 16,6%

Keemiaettevõtte Henkeli müügikäive kasvas esimese kvartalis 4,7 protsendi võrra 4,008 miljardi euroni, samal ajal kasvas kasum 16,6 protsendi võrra 551 miljoni euroni.
Kõige suurema kasvu tegi Henkel arenevatel turgudel, kus müügikäive kasvas 8,7 protsendi võrra 1,639 miljardi euroni, teatas ettevõte.
„Henkeli jaoks algas aasta raskest turuolukorrast sõltumata positiivselt. Meil oli tugev orgaaniline kasv ja suurendasime oluliselt ettevõtte kasumlikkust,“ rääkis majandustulemustest Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted. „Kõigil meie ärisuundadel on ette näidata tugevad tulemused, eriti head kasvu nägime arenevatel turgudel. Seetõttu oleme kindlad, et saavutame 2012. aastaks seatud eesmärgid,“ lisas Rorsted.
Henkeli pesuvahendite ja kodukeemia divisjon kasvatas müügikäivet 3,3 protsendi võrra 1,108 miljardi euroni ning divisjoni kasum oli 160 miljonit eurot. Kosmeetikatoodete valdkond kasvas 4,9 protsendi võrra 861 miljoni euroni ja teenis kasumit 124 miljonit eurot. Liimide valdkonnas kasvas Henkeli müügikäive 6,2 protsendi võrra 2,001 miljardi euroni ning liimide müügikasum oli 289 miljonit eurot.
Ida-Euroopas kasvas Henkeli müügikäive 3 protsendi võrra 675 miljoni euroni, kõige suurem kasv oli piirkonnas Venemaal ja Türgis.
Henkel tegutseb ülemaailmselt kolmes ärisektoris: pesuvahendid ja kodukeemia, kosmeetikatooted ning liimid, olles turuliidriks nii tarbija- kui ka tööstussektoris. Henkeli tuntuimate kaubamärkide hulka kuuluvad näiteks Persil, Schwarzkopf ja Loctite.
Henkeli korporatsiooni ametlikeks esindajateks Balti riikides on Henkel Balti OÜ ja Henkel Makroflex AS Eestis ja Henkel Latvia SIA Lätis. Henkel Balti OÜ tegutseb aastast 1996 ning ettevõtte tegevusvaldkonnaks on tarbe- ja tööstusliimide vahendamine Baltikumis. Henkel Latvia tegeleb kodukeemia ja kosmeetikatoodete vahendamisega Eestis, Lätis ja Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.24, 15:36
Better World – RS veebipoe keskkonnasäästlikud valikud
Me kõik tahame anda oma panuse keskkonna heaks, kuid seda pole alati lihtne teha. Ühe suurema elektroonika ja tööriistade edasimüüja, RS’i Better World tootevalik on aga mõeldud just selleks, et oleks kergem teha keskkonnasõbralikke ja usaldusväärseid otsuseid, mis on paremad inimestele, planeedile ja teie ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele