Maailma suurim raudteevõrk Russian Railways
vähendab raudteede ehitamiseks vajalike rööbaste ja liiprite ostu kuni 30
protsenti, kuna majanduskasv aeglustub.
Varem lubas raudteeoperaator kulutada 400 miljardit dollarit kuni 2030. aastani. "Kõik on kukkunud 25-30 protsenti," ütles ettevõtte juhatuse esimees Vladimir Jakunin Bloombergile.
Vene terasetööstused Evraz Group ja Mechel pakkusid mullu välja rajada tehased, tootmaks rööpaid monopoolses seisundis raudteekompaniile, mis pakkuvat hiidtellimusi metalli-, ehitus- ja puidukompaniidele. Nüüd on raudteekompanii kärpinud võrreldes läinud aastaga uuenduste eelarvet 37 protsenti. Mullu kulutas raudteefirma 400 miljardit rubla ehk 12 miljardit dollarit.
Mecheli miljardärist omanik Igor Zjušin plaanib Tšeljabinskisse enam kui 500 miljoni dollarilise maksumusega raudteerööbaste tehase rajamist. Terasetootjal on raudteefirmaga 20aastane leping. Raudteed võib tehasest hakata välja tulema 2012. aastal, kui läbitud on turvalisuse- ja kvaliteeditestid. Venemaa raudteekompanii plaan vähendada investeeringuid infrastruktuuri värskendamisse võivad vähenda Mechelilt vähemalt 400 000 tonni terasrööpaid, ütles Jakunin.
Evraz, kellel on praegu Venemaa kodumaise rööpatootmise monopol, plaanis mullu kulutada 500 miljonit eurot, et kahekordistada toodangut kuni pea kahe miljoni tonnini. Mullu ostis raudteekompanii Evrazilt 850 000 tonni rööpaid. Kokku eelmisel aastal miljon tonni rööpaid vajanud Russian Railways võib tänavu osta vaid poole sellest kogusest.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Enimloetud
6
“Kui regulatiivsed piirangud muutuvad liiga keeruliseks, kaalume tootmise viimist Eestist välja”
Hetkel kuum
Üks esikolmiku firma olnud ka kolm aastat järjest Äripäeva gasell-ettevõte.
Tagasi Tööstusuudised esilehele