Eestis asuva Premia Tallinna Külmhoone käive oli 2008.aasta I kvartalis 86,4 miljonit krooni, teatas firma.
„Kasv tuli peamiselt Lätist ning ka edaspidi näeme kasvuvõimalusi just Läti turul. Premia hoiab Eestis jätkuvalt jäätiseturul turuliidri positsiooni 40%-lise väärtuselise turuosaga ning Eestis teisel kohal olevat Balbiinot edestame tänaseks juba 10%ga. Leedus hoiame eesmärgipäraselt 25%list turuosa,“ kommenteeris Premia Tallinna Külmhoone juhatuse esimees Kuldar Leis ettevõtete käekäiku.
„Tooraine hinnatõus on loomulikult mõjutanud ka Premia ettevõtete majandustegevust ning tootmise efektiivistamise eesmärgil oleme käesoleval aastal soetanud uue jäätiseliini, mis kohe-kohe on turule andmas ka esimesi uudistooteid,“ sõnas Leis. „Katsume oma tooteportfelli hoida hästi tasakaalus ning seetõttu oleme varasematest aastatest rohkem tähelepanu pööranud sügavkülmutatud toodete kategooriale, eelkõige meie enda Maahärra kaubamärgi arendamisele. Senistele pelmeenidele ja aedviljadele lisaks on turul nüüd näiteks ka pizzad ja mitmesugused pirukad,“ rääkis Leis.