Mida suurem organisatsioon ja keerulisem tegevuskeskkond, seda enam tasuks liikudagi julgemini detsentraliseeritud juhtimise poole, millel on palju eeliseid. Lisaks motiveeritusele aitab detsentraliseerimine ületada ka võimalikke kultuuribarjääre, eriti kui tegemist on rahvusvahelise töökeskkonnaga eri riikides, ning seljatada tehnoloogiast tulenevad keerukused, mida adapteerida vastavalt vastutusala eest otsustavate spetsialistide nägemusele. Kõige olulisem boonus on kahtlemata kiirus, millega otsustusvõimaluse saanud inimene saab ise protsessidega edasi liikuda ega pea ootama nii-öelda suure ringi kooskõlastust.
Loomulikult on ka detsentraliseeritud organisatsioonijuhtimisel oma riskid, kuid neid juba eos arvestades saab ettevõtte sees leppida kokku vajalikud põhimõtted ja protsessid nende maandamiseks. Nii näiteks tuleks veenduda, et lokaalne optimeerimine ei tekitaks negatiivseid kõrvalmõjusid teistele funktsioonidele või et detsentraliseeritud müügitöö suudaks endiselt luua koostööd müügiüksuste vahel. Kui detsentraliseerimine mingitel hetkedel siiski ei toimi, saab teatud osad organisatsioonis tsentraliseerida – aga selleks ei pea kogu süsteemi ülevalt alla juhtima.
Pikemalt saab lugeda Äripäevast.