„Amazonis on eesmärgid tihti ambitsioonikad, kuid tee nende saavutamiseni on harva sirgjooneline. Müüjad peavad arvestama paljude muutujatega – alates majandusolukorra kõikumisest ja logistilistest tõrgetest kuni Amazoni reeglite, teenustasude või konkurentsitingimuste järskude muutusteni,“ rääkis
Ambizioni programmijuht Lisett Lees. Ta rõhutas, et sellistes tingimustes jäävad väiksemad edusammud sageli tähelepanuta, sest tähelepanu on juba järgmise probleemi lahendamisel. ”Ometi on need väikesed võidud just need, mis aitavad fookust hoida, loovad usku ja annavad vajaliku tõuke edasiliikumiseks.“
Kuna paljud Amazoni müüjad tegutsevad kas üksinda või väikestes tiimides, jääb igapäevane suhtlus teiste sama valdkonna ettevõtjatega sageli tagaplaanile. See tähendab, et puudub võimalus kogeda kollektiivset tuge või jagada oma edulugusid. Just seetõttu võivad isegi väikesed, aga olulised saavutused jääda märkamata – neid ei tajuta võitudena, sest puudub kontekst. Selle tühimiku täitmiseks, algab
Ambizion 2025 traditsiooniliselt 6. juunil erilise
networking-päevaga, mis loob vabama õhkkonna kontaktide loomiseks ja kogemuste vahetamiseks veel enne ametliku programmi algust. Osalejatel on valida martipanitöötoa ja sportliku padeliturniiri vahel, millele järgneb igal aastal osalejate poolt oodatud saunaõhtu.
„Olen viimased viis aastat olen korraldanud Amazoni müüjatele erinevaid konverentse ja näinud korduvalt, kuidas üks mõttevahetus, praktiline nõuanne või lihtsalt äratundmine kellegi teise kogemuses võib anda rohkem kui nädalatepikkune iseseisev pusimine,“ ütles Lees. Ta rääkis, et Ambizion networking-päev on loodud just täpselt selleks – et tuua inimesed kokku, aidata neil õppida üksteiselt ja kasvatada usaldust, et selles äris ei olda üksi.
Esimest korda Eestis – Amazon ise kohal
Ambizion 2025 teeb ajalugu, tuues esmakordselt Eestisse Amazoni enda esindajad, kes osalevad nii lavaprogrammis kui ka pakuvad piletiostjatele võimalust registreeruda tasuta 1:1 nõustamistele.
„Programmi juhina rõõmustan, et pikaajaliste pingutuste tulemusena otsustas Amazon esmakordselt Eestisse tulla,“ sõnas Lees. Eesti Amazoni-müüjate kogukond on üks kiiremini kasvavaid ja kokkuhoidvamaid Euroopas. ”Oma kogemusele tuginedes võin kinnitada, et sedavõrd kõrgetasemelisi konverentse koos Amazoni ekspertide kohaletulekuga ei toimu enamikus Euroopa riikides. See on suur tunnustus meie tööle ja annab meie müüjatele ainulaadse võimaluse saada tipptasemel nõu,“ rõhutas programmijuht.
30-minutilised tasuta kohtumised Amazon Marketplace’i konsultantidega toimuvad reedel, 6. juunil, Äripäeva kontoris vahetult enne reedeseid networking-üritusi. Kohtumistel saab arutada oma ettevõtte kasvuvõimalusi, saada praktilisi nõuandeid tooteportfelli optimeerimiseks ja brändi kasvatamiseks ning tutvuda vaid kutsetega ligipääsetava Strategic Account Services programmiga.
Tipptasemel sisu ja esinejad