Äripäeva Akadeemia ja Tööstusuudised alustavad augustis praktikumide sarjaga, mis annab ostu- ja hankejuhtidele reaalsed tööriistad kulude ja varude efektiivseks juhtimiseks.

- Koolitajad on Kerttily Golubeva ja Hannes Laaser.
- Foto: Raul Mee
Keerulised ajad tööstuses, majanduses ja tarneahelates on tekitanud olukorra, kus laovarud on suured ja nende juhtimine on osutunud suureks väljakutseks.
Uue ostu- ja hankejuhtidele suunatud praktikumide sarja eesmärk on pakkuda just kiireid koolitusampse, mis võimaldavad paremini mõista ja optimeerida ettevõtte kulude struktuuri ja varude haldamist.
Neli päeva kestva sari üks koolituspäev võtab osaleja tööpäevast vaid 4 tundi ja keskendub järgmistele teemadele:
Artikkel jätkub pärast reklaami
- päev: tarnijate ja varude juhtimine;
- päev: tööriistad varude juhtimiseks;
- päev: kulud varude juhtimises;
- päev: ostu- ja hanketöö hindamine ning tulemuste mõõtmine.
Koolituste sarja tervikuna saab soetada
SIIT.
Koolituse tulemusena osaleja:
• oskab rakendada erinevaid kategoriseerimis- ja analüüsimeetodeid, nagu Pareto printsiip, XYZ-analüüs, ABC-XYZ analüüs, EOQ ja TCO;
• suudab integreerida erinevaid varude juhtimise meetodeid ettevõtte tegevusse, arvestades strateegilisi eesmärke ja vajadusi;
• omab teadmisi tarnete ja varude haldamisega seotud kulude optimeerimise võimalustest ning oskab rakendada tõhusaid meetmeid nende vähendamiseks;
• oskab seostada tulemusmõõdikuid ettevõtte eesmärkidega ning suudab neid määratleda, rakendada ja jälgida tulemuste saavutamiseks.
Koolitajad on Kerttily Golubeva ja Hannes Laaser, kes omavad rahvusvaheliselt tunnustatud kvalifikatsioone ja sertifikaate järgmistel teemadel: strateegiline hankejuhtimine, tarneahelajuhtimine, S&OP, tarneahela kestlikkus (ESG), tarneahela digitaliseerimise strateegiad, coaching.
Registreeri koolitusele!
Ostu- ja hankejuhtimise praktikumid: „Tänased väljakutsed ja homsed võimalused“
Toimumisaeg: 27.08, 12.09, 16.10, 13.11
Seotud lood
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.