Väikemaju tootva ja eksportiva Kodasema OÜ juhi Birgit Linnamäe hinnangul ootab majandust ja tööstust keeruline aasta, kuid sellest hoolimata prognoosib ta ettevõttele uueks aastaks kasvu.

- Birgit Linnamäe
- Foto: Raul Mee
Birgit Linnamäe lisas intervjuus Tööstusuudistele, et digitaliseerimine ja kliimateevad on juhtide teadvuses praegu pigem äärealal, kuid see peaks muutuma. "Samuti hinnatakse oma läbilöögivõimekust, eriti väikestes ja keskmise suurusega ja/või vähest lisandväärtust loovates ettevõtetes," sõnas ta. Linnamäe räägib ka sellest, mida ta uuel valitsuselt enim ootab ja kuidas läheb praegu Kodasemal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toote või teenuse unikaalsed müügiargumendid ekspordis muutuvad ajastu ja vajaduste targa äratundmise raamistikus. Millised on tugevused ja miks kliendid välisturgudel peaks me toodet ostma? Kuidas toime tulla muutlikus keskkonnas? Tagasilöögid rahvusvahelises äriarenduses väsitavad ja vahel on tunne, et edasi ei jaksa.
Aeg, kvaliteet, kvantiteet, tugevad suhted, sisenemisbarjäär ja kestlikkus on metallitööstuse ekspordis kuus väga olulist märksõna. Milline on muutunud ekspordisuhtluse võlu ja valu pandeemiakriisis, kirjutab koolitaja ja tööstusekspert Birgit Linnamäe.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.