Väikemaju tootva ja eksportiva Kodasema OÜ juhi Birgit Linnamäe hinnangul ootab majandust ja tööstust keeruline aasta, kuid sellest hoolimata prognoosib ta ettevõttele uueks aastaks kasvu.

- Birgit Linnamäe
- Foto: Raul Mee
Birgit Linnamäe lisas intervjuus Tööstusuudistele, et digitaliseerimine ja kliimateevad on juhtide teadvuses praegu pigem äärealal, kuid see peaks muutuma. "Samuti hinnatakse oma läbilöögivõimekust, eriti väikestes ja keskmise suurusega ja/või vähest lisandväärtust loovates ettevõtetes," sõnas ta. Linnamäe räägib ka sellest, mida ta uuel valitsuselt enim ootab ja kuidas läheb praegu Kodasemal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toote või teenuse unikaalsed müügiargumendid ekspordis muutuvad ajastu ja vajaduste targa äratundmise raamistikus. Millised on tugevused ja miks kliendid välisturgudel peaks me toodet ostma? Kuidas toime tulla muutlikus keskkonnas? Tagasilöögid rahvusvahelises äriarenduses väsitavad ja vahel on tunne, et edasi ei jaksa.
Aeg, kvaliteet, kvantiteet, tugevad suhted, sisenemisbarjäär ja kestlikkus on metallitööstuse ekspordis kuus väga olulist märksõna. Milline on muutunud ekspordisuhtluse võlu ja valu pandeemiakriisis, kirjutab koolitaja ja tööstusekspert Birgit Linnamäe.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?