Toote või teenuse unikaalsed müügiargumendid ekspordis muutuvad ajastu ja vajaduste targa äratundmise raamistikus. Millised on tugevused ja miks kliendid välisturgudel peaks me toodet ostma? Kuidas toime tulla muutlikus keskkonnas? Tagasilöögid rahvusvahelises äriarenduses väsitavad ja vahel on tunne, et edasi ei jaksa.

- Koolitaja Birgit Linnamäe.
- Foto: Ronald Kask
Kuidas saab Euroopast USAsse laienev rõivakaupluste kett Primark müüa T-särke hinnaga 3,5 dollarit tükk? Ja teksapükse umbes kümne eest? The Economist kirjutab, et firma on leidnud endale aeglasema moe turuniši, ostes sisse õmblusteenust Bangladešist sisse madalhooajal, kui teised konkurendid on just lõpetanud moešõudest inspireeritud kollektsioonide turule kiirpaiskamise.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.