Kui me sellest kriisist välja tuleme, on olukord ettevõtetes väga palju muutunud, hoiatas valgustitootja Glamox juht Virve Jõgeva hiljuti Äripäeva raadio saates "Mobiilne juhtimine", mis võttis fookusesse töö inimestega.

- Virve Jõgeva sõnul tuleb alati mõelda ka sellele, et tulla võib ka keerulisi aegu.
- Foto: Raul Mee
Mullu 53,5 miljoni euro suuruse käibeni jõudnud valgustitootjat Glamox juhtiv Virve Jõgeva rääkis saates, et üks osa tippjuhtide tööst peaks olema pidev kriiside hindamine. „Hea oli vaadata meie oma riskimaatrikseid, kus olime tegelikult aasta tagasi hinnanud, kas mingi selline epideemia võiks tekkida. Loomulikult oli selle riski tase väga madal,“ märkis Jõgeva.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.