Meie toidulaud ei pea piirduma ainult kilukonservi, peti ja rukkileivaga, et see oleks oma, kinnitab toiduainetööstuse liidu juht Sirje Potisepp.

- Sirje Potisepp
- Foto: Harro Puusild
Sinimustvalge lipumärk toodetel näitab, et toode on valmistatud Eestis ja Eesti inimeste maitse-eelistusi ning traditsioone silmas pidades. Tooraine päritolule viitav märk on samuti olemas ja see on pääsukesemärk.
Täna aga soovin ma rääkida lipumärgist. Toiduliidu kaheksa aastat tagasi loodud lipumärgi eesmärk on, et tarbija oskaks eristada Eesti ettevõtetes toodetud toitu välismaiste konkurentide toodangust. Oma ostuga toetab tarbija neid ettevõtteid, kes maksavad makse Eestis ning annavad tööd kümnetele tuhandetele Eesti inimestele. Praeguseks on märgi tuntutus tarbijate seas kasvanud 75%ni.
Tootjad, kes tahavad lisaks rõhutada ka tooraine kohalikkust, toovad selle toiduaine pakendil eraldi esile. Sageli kasutatakse pääsukesemärki, mis muide oli olemas juba enne lipumärki ja mis näitab, et toote valmistamisel on kasutatud eestimaist toorainet. Seega polnud toiduliidul kaheksa aastat tagasi mingit vajadust luua samasisulist märgitust.
Autor: Sirje Potisepp, Toiduliidu juht
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.