ASi Põltsamaa Felix ja Kalev juhtimisstruktuuride ühendamise tulemusena asub 7. novembrist Põltsamaa Felixi tehasejuhina ametisse Anti Reiljan, kes seni töötas ASi Kalev tootmise arendusjuhina.
Reiljani ülesandeks hakkab olema Põltsamaa tehase tootlikkuse ja efektiivsuse kasvatamine. Reiljan on lõpetanud Mereakadeemias Kalatoodete tehnoloogia eriala ja töötanud AS M.V.Wooli tehasejuhina (2005-2008), AS Kalevis tootmisüksuse juhina (2008-2010) ja tootmise arendusjuhina (2010-2013). Siiani Põltsamaa Felixi toomist juhtinud tootmisdirektor Priit Koha lahkub 6. novembril ametist.
Samal ajal toimub mitmes Põltsamaa Felixi tugiüksuses struktuurimuudatusi, mille käigus kaob ettevõttes kokku viis juhtivat ametikohta ja tehakse muudatusi tugiüksuste töökorralduses. Struktuurimuudatused ei puuduta tootmistööliste ametikohti.
Kalevi ja Põltsamaa Felixi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul on struktuurimuudatused jätkuks tänavu kevadel toimunud Kalevi ja Felixi juhtimise ühendamisele, mille eesmärgiks on Orkla gruppi kuuluvate ettevõtete omavaheline suurem sünergia, kasvuvõimaluste leidmine ja tugisüsteemide kuluefektiivsus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Struktuurimuudatuste käigus lahkuvad ettevõttest mitu pikaajalise staažiga juhti, kuid ümberkorraldused Põltsamaa Felixi tegevuses on hädavajalikud, et tagada tehase kuluefektiivne toimimine ja kasv, samuti töökohtade säilimine Põltsamaal,” ütles Kaare.
Tema sõnul on järgnevatel kuudel oluline saada uus töökorraldus toimima ja leida ettevõttes täiendavaid kasvuvõimalusi. “Muid suuremaid muudatusi hetkel plaanis ei ole. Mõlemad ettevõtted jätkavad eraldiseisvate äriühingutena oma tänases asukohas ja seniste kaubamärkide ning toodetega,” lausus Kaare.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.