Tänasest on ASi Balbiino müügidirektor Meelis Püvi, kes on viimased kaks aastat töötanud Balbiino müügijuhina.
„Suurepärased töötulemused Balbiinos ja pikaaegsed müügijuhina töötamise kogemused erinevates ettevõtetes teevad Meelis Püvist mitmekülgsete oskustega mehe, kes on valmis võtma vastutust ettevõtte müügiosakonna tegevuse eest,“ ütles Balbiino juhataja Kaido Salurand.
Püvi on töötanud erinevates kodumaistes ja rahvusvahelistes ettevõtetes müügijuhina kokku 19 aastat.
Varem vastutas Balbiino müügidirektor-ärijuht ka ettevõtte turundus- ja eksporditegevuse eest, kuid tänasest on nii Balbiino turundus- kui ka ekspordiosakond iseseisvad üksused. Turundusjuhi ametikohal jätkab Enel Kolk, ekspordijuhi kohal Kadi Kriit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 300 inimesele. Lisaks jäätise tootmisele tegeleb AS Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.
Äripäeva müügijuhtide teemaveeb Best Sales korraldab reedel, 31. augustil koostöös Balbiinoga Müügijuhtide klubi, kus räägib ettevõtte ekspordijuht Kadi Kriit, millised on olnud tema ettevõtte suuremad õnnestumised ja ebaõnnestumised ekspordimüügis.
Lisaks toimub Balbiino tootmise külastus aadressil Viljandi mnt 26, Tallinn.
Klubi päevakava
10:00 - 10:30 Balbiino tootmise külastus
10:30 - 11:30 Kuidas Balbiino seab sihte ekspordimüügiks? Millised on olnud suurimad õnnestumised ja ebaõnnestumised ekspordimüügis? Balbiino ekspordijuht Kadi Kriit
11:30 - 12:00 Balbiino otsustas Eestis sisse osta kaubapaigutajate teenuse ettevõttest Müügiabi OÜ. Mida on tootjal oluline teada kaubapaigutamisteenusest? Räägib Müügiabi OÜ juhatuse liige Margit Lõhelaid
Osalemine klubis maksab 68 eurot + km ja registreeruda saab veebivormil
SIIN
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.