Väheste firmade uksel küsitakse ajakirjanikult ID-kaarti, pannakse selle andmed kirja ning nõutakse lisaks allkirja, et külaline keelatud kohas pilti ei tee, kirjutab tänane Äripäev.
Just selline protseduur ootab mind ees Rootsis Linköpingis asuvasse Saabi sõjatehasesse sisenemisel.
Paljud riigid kasutavad praegu Afganistani sõjas Saabi mitmesugust toodangut tankitõrjerelvadest raketi- ja mürsuradariteni Arthur ja Giraffe AMB, räägib Saabi Linköpingi haru juht Pontus Kallén. Peagi tarnitakse Rootsi sõjaväele ka väikseid mehitamata luurelennukeid.
Ettevõtte kohvinurgas saab aga katsuda uue konstruktsiooniga lennukitiiba.
Nimelt on Saab üks neist firmadest, mis on liitunud ELi finantseeritava seitsmeaastase programmiga, mille käigus üritatakse välja töötada senisest ökonoomsemaid lennukeid. Projektis osalejad on välja arvutanud, et hinnatundlikus lennunduses aitaksid uued lahendused säästa kuni 25% kütusekulust. Saabi ülesanne on konstrueerida lennukitiib, mille õhutakistus oleks senisest tublisti väiksem.
Täispika artikli lugemiseks telli Äripäev
SIIT või osta päevapilet
SIIT.Seotud lood
Tööriided on tööstusettevõtetes lahutamatu osa professionaalsest tööohutusvarustusest. Seetõttu kasutavad paljud Eesti tuntud ja ka väiksemad tööstusettevõtted Lindströmi tööriiete täisteenust, mis tagab töötajatele piisavas koguses riideid, nende professionaalse hoolduse ja tööriiete elutsükli lõpus ka nende ümbertöötlemise või taaskasutamise.