Autor: Sirje Rank • 15. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Altia ostab üles Skandinaavia alkoholimargid

Soome Altia laiendab oma alkohoolsete jookide portfelli, ostes Prantsuse  Pernod Ricard’ilt üles rea Rootsi ja Taani kaubamärke.

Altia portfelli lisanduvad tehinguga muuhulgas Chill Out veinid, Blossa glögi, Explorer vodka ning Lord Calvert Whisky. Altia ostab ka villimistehase Taanis Svendborgis ning Taanis ja Rootsis tegutsevad logistikakeskused.

Tehingu maksumus on 82 miljonit eurot ja see vajab veel Rootsi konkurentsiameti luba.

Pernod Ricard omandas tehinguga müüdavad varad siis, kui ostis Rootsi riigilt alkoholifirma Vin&Sprit, mille tuntumaid kaubamärke on Absolut vodka.

Altia on Soome riigile kuuluv Skandinaavia ja Balti riikides tegutsev alkoholifirma. Tehinguga suureneb Altia netokäive ca 85 miljoni euro võrra ning töötajate arv kasvab 280 võrra.

„Tehing on loogiline areng meie strateegias, mis näeb ette positsiooni tugevdamise koduturgudel Skandinaavias ja Balti riikides,“ kommenteeris tehingut Altia juht Antti Pankakoski.

Läinud aastal oli Altia netokäive 407 miljonit eurot ning firma palgal 950 töötajat, vahendas uudistebüroo Direkt.

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077