Valgevene keerab Lätti Ventspilsi sadamasse
suunduva naftajuhtme uuesti lahti 5. augustil pärast seda, kui on ära tehtud
vajalikud tehnilised tööd, teatas uudisteagentuur RIA Novosti viidates Venemaa
valitsuse pressiteenistusele.
Nagu teatas Vene pressiteenistus, otsustati naftajuhtme kinni keeramine telefonivestluse käigus Venemaa ja Valgevene asepeaministrite Igor Setšini ja Vladimir Semasko vahel, milles „rõhutati, et naftajuhtme sulgemine toimus seoses hädavajalike töödega juhtme avariilisel lõigul”.
Et naftajuhtme keeras kinni just Valgevene, sai teatavaks 22. juuli öösel. Valgevene erakorraliste olukordade ministeerium märkis, et keerati kraanid kinni pärast seda, kui torujuhtme diagnostika käigus avastati 1082 defekti, millest 150 olid „kriitilise iseloomuga”. 17. juuliks kõrvaldas Venemaa valgevenelaste väitel vaid 254 defekti.
Valgevene juhtis tähelepanu ka sellele, et naftajuhtmest lekkis riigi territooriumil kütust 2007.-2008. aastal. Torujuhtme ekspertiisi tegi Saksamaa firma, mille nime pole avalikustatud.
Nagu märkis Reuters, toimus naftajuhtme sulgemine Venemaa ja Valgevene kaubandussuhete halvenemise valguses. 21. juuli hommikul vetostas Venemaa Valgevene lihatoodete impordi, kuna Gomeli ja Bresti lihakombinaadi toodetes oli leitud kahjulikke aineid.
Seotud lood
Eile ägenenud kaubandussõja käigus keeras
Valgevene kättemaksuks kinni Venemaa naftajuhtme Lätti Ventspilsi
sadamasse.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.