• 03.06.08, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postifirma kimpus lakke hüpanud diislihindadega

"Transpordikulud on meie suuruselt teine kululiik peale tööjõukulusid, moodustades eelmisel aastal ca 13% kogukuludest. Kütuse hind on oluline osakaaluga transpordikuludest ning selle muutumine omab ka teatud mõju teenuste hindadele," tunnistab Kärmas.
Tema sõnul nägid nad selle aasta eelarvet koostades ette kütusehinna, sealhulgas kütuseaktsiisi tõusu, kuid põhiteenuste hindu otsustasid rajust hinnatõusust hoolimata mitte muuta."Kütusekulu kasvu mõju transpordikuludele kompenseerime senisest parema transpordi korraldamisega," kinnitab juhatuse liige.Millist nõu annaks Kärmas teistele ettevõtjatele, kes peavad samasuguse diislikütuse hinnatõusu tingimustes ellu jääma? Mida peaksid firmad silmas pidama?"Kindlat ja ühist nõu ei olegi, sest ettevõtete ärispetsiifika on küllaltki erinev. Olulisimad märksõnad on aga näiteks: sõitude efektiivistamine, ratsionaalsemate sõidukite kasutamine, järelevalve – kontroll, koostöö partnerettevõtete vahel.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.25, 11:58
Eestis luuakse Euroopa tipptasemele vastavat raudtee liiklusjuhtimissüsteemi
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele