• 31.07.07, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kruuda: Vene turule mõeldes meenub esimese asjana rubla

Piimanduskontserni Tere ümberstruktureerimise tulemusel sai ASist Tere piima varumise, töötlemise ja piimatoodete müügiga seotud tegevusi koondav tütarettevõte, mis kuulub ASile Rubla.
Rublat juhib senine Tere juht Oliver Kruuda, Tere juhiks nimetati Ülo Kivine, kes on piimatööstuses töötanud alates 1995. aastast ja olnud ligi seitse aastat ettevõtte tootmisdirektor.
Holdingfirma Rubla nime valikut kommenteerides ütles Kruuda, et suurt Vene turgu silmas pidades on rubla esimene asi, mis inimestele meenub. "Ka selle nime tuntuse kasvatamine on oluliselt lihtsam ja odavam kui mis tahes brändi kopsakas reklaamieelarve. Pakun, et sõna rubla aidatud tuntus Eestis on suurusjärgus 95 protsenti, Vene turust ma siinkohal üldse ei räägiks," põhjendas ettevõtja.
Kruuda ütles, et kontserni tegevuste viimine eraldi tütarettevõtetesse õigustas end Kalevi puhul, kus toimus sarnane struktuuri korrastamine eelmise aasta mais.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tema kinnitusel annavad eraldiseisvad tütarettevõtted parema ülevaate erinevate tegevusvaldkondade arengutest ja tulemuslikkusest.
Tütarettevõttesse Tere AS liideti lisaks piima varumise, töötlemise ja piimatoodete müügiga seotud tegevustele ka kohukeste tootmisüksus. Eraldi tütarettevõttena jätkab Eesti suurim piimavedaja AS Meieri Transport.

Seotud lood

Uudised
  • 31.07.07, 10:41
Kruuda tegi Terest AS Rubla
Oliver Kruudale kuuluva aktsiaseltsi Tere uus nimi on AS Rubla. Tütarettevõtte AS Tere nimi jääb samaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele