AS Baltika hakkab tänasest lisaks meeste-
ja naisterõivastele Mosaici kauplustes pakkuma lasterõivaid ja -aksessuaare.
Sel nädalal jõuab lastekollektsioon ka Läti ja Leedu turule, Ukrainas ja Venemaal alustatakse müüki aprilli jooksul, teatas ettevõte.
Mosaici brändijuhi Brigitta Kippaku sõnul annab lasterõivaste valik vanematele, kes tulevad poodi endale rõivaid ostma, võimaluse teha kõik ostud ühest kohast. " 70 protsenti meie külastajaist on lapsevanemad, seega on lasterõivaste pakkumine igati loomulik samm," lisas ta.
Mosaici lastekollektsioon on suunatud 2-10 aastastele poistele ja tüdrukutele. Valikus on üle saja rõivaeseme, mida iseloomustavad kirevad värvid, mugavad lõiked ning pehmed ja naturaalsed kangad.
Lisaks rõivastele on müügil ka lastele mõeldud aksessuaarid: kaelakeed, juukseklambrid jm. Brigitta Kippaku sõnul hakatakse lisaks riietele ja aksessuaaridele tulevikus pakkuma teisigi kaubagruppe. "Veel sel suvel on meil lastele varuks üks põnev uudissari," kinnitas Kippak.
Brigitta Kippaku sõnul on Mosaici kevadsuvine lasterõivaste valik suuremas osas sisse ostetud, kuid järgmisi kollektsioone hakatakse disainima ise. "Aasta algusest on Baltikas tööl Mosaici lasterõivaste disainer Merje Rääbis, kelle käe all hakkavad valmima tooted järgnevatesse kollektsioonidesse," kinnitas Kippak.
Merje Rääbis on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moekunsti eriala ning on varasemalt disaininud naiste ja meeste vabaaja rõivaid.
Baltika Grupp on rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette kuues riigis: Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Ettevõttel on kuuel turul kokku 118 kauplust, käesoleva aasta märtsis avati viis kauplust.
Seotud lood
Eesti ettevõtete jaoks on käes väga keeruline aeg, millele annavad hoogu erinevad maksumuudatused ja üleüldine kiire palgatõus, pärssides eriti tööstus- ja tootmissektori konkurentsivõimet. Logistikaettevõtte DSV Estonia tegevjuht Alvar Tõruke tõdeb, et olukord on veidi sarnane 1990. aastatele, mil Eesti vabaks sai ning tuli hakata oma riiki looma ja leiutama.
Enimloetud
6
„Elektrihind saab meil ainult üles minna“
Viimased uudised
Üks esikolmiku firma olnud ka kolm aastat järjest Äripäeva gasell-ettevõte.
Hetkel kuum
Kuidas tööstusettevõtet coachivalt juhtida?
„Elektrihind saab meil ainult üles minna“
Meile lisandub 1,2 miljonit täiendavat kulu igal aastal
Tagasi Tööstusuudised esilehele