• 06.04.21, 14:00

Millised ootused on äriklienditeeninduses?

Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja ASi Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Foto: Äripäev
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja -teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Millised ootused on äriklienditeeninduses?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele