• 06.04.21, 14:00

Millised ootused on äriklienditeeninduses?

Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja ASi Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste (paremal all) ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi ning saatejuht Hando Sinisalu.
  • Foto: Äripäev
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja -teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Millised ootused on äriklienditeeninduses?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 09:03
Kaardistatud on varjatud tegur, mis võib tõsta tööga rahulolu
Hiljutise uuringu kohaselt mõjutab töötajate tööga rahulolu, nende tootlikkust ja füüsilist heaolu lisaks palgale, töökoormusele ja töö- ning eraelu tasakaalule oluliselt ka tööriiete hoolduskorraldus ja -kvaliteet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele