Laevade remondi- ja ehitusteenuseid pakkuva LTH-Baasi müügitulu kasvas mullu 39% enam kui 50 miljoni euroni.

- LTH-Baas juht ja omanik Anton Maljugin. Foto: Raul Mee
„2023. aasta üks kõige suuremaid väljakutseid laevaehituse valdkonnas oli oskustööliste kriis. Tööliste palga, värbamise ja koolitamise kulud kasvasid oluliselt, kuid töö efektiivsuses oli märgata langust,“ selgitab ettevõtte juhatus majandusaasta aruandes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Masina- ja metallitööstussektori TOPi teisele kohale platseerunud SRC Group ASi käive kerkis mullu 4,27 korda 19,9 miljoni euroni.
Maljugin leiab kriisis hoopis võimalusi
Majanduses valitseb ebavajalik paanika ja kahekohalisi majanduslanguse numbreid ennustavad suurettevõtjad peaksid mõtlema oma sõnade mõju peale, leidis enam kui tuhandele inimesele tööd andva laevaremondiettevõtte LTH-Baas tegevjuht Anton Maljugin.
Masina- ja metallitööstuses on viimase aasta jooksul enim tööjõudu värvanud laevaremondiga tegelev LTH-Baas, kus töötajate arv on aastaga kasvanud ligi 300 inimese võrra, selgub Äripäeva Infopanga koostatud masina- ja metallitööstuse konkurentsiraportist.
Selleks, et kirjeldada, kuidas suhtuvad praegusesse majanduslangusesse meie ettevõtted, võiks tsiteerida ’Omar Khayyāmi: “Meelekindlusetud hukkuvad enneaegu”, kirjutab laevaehitusfirma LTH-Baas tegevjuht Anton Maljugin.
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?