Autor: Maarit Eerme • 6. juuli 2023

Alkoholivabade jookide turu suur hüpe: alkoholivabad tooted saavad jaekettidelt rohkem riiulipinda

Igal aastal mitmete uute alkoholivabade toodetega välja tulnud joogitootjad räägivad, et see turg on viimastel aastatel teinud suure hüppe. Seda kinnitavad ka jaeketid, kes osaliselt on neile andnud ka rohkem riiuli- või kampaaniapinda.

Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms ütles, et neil on kasvanud alkoholivabade jookide müük esimese viie kuuga 27%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

„Kolme aasta dünaamikas selgub, et alkoholivabade õllede maht on kasvanud 6%, alkoholivabad siidrid on jäänud samale tasemele, alkoholivabad long dringid kasvanud enam kui kaks korda, täpsemalt 108%. Seega alkoholivabade jookide populaarsuse kasvu läbi tarbimise kasvu saame nende numbrite põhjal kinnitada,“ ütles A. Le Coq turundusdirektor Katrin Vernik. Kuid ta lisas, et trendi osas joonistub alkoholivabade toodete suurem sõltuvus ilmast ehk kui suvi on keskmisest kuumem, siis on just alkoholivabade toodete kasv kategooria sees keskmisest palju suurem.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077