Väga heale aastale järgnes suur langus, võib kokku võtta joogitootjate kogemuse. Raskusi on praegu paljudel ettevõtetel, nendib TOPi võitja, joogitootja A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.

- A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Verniku sõnul mõjutab ettevõtte praegust tegevust kõige rohkem Ukraina sõda, mis on hoogu andnud inflatsioonile ja toorainete hinnakasvule.
- Foto: Raul Mee
Lõppenud aasta oli väga keeruline, sõnas mulluselt neljandalt kohalt võitjaks tõusnud ettevõtte turundusjuht. “Kordades tõusnud energia- ja toorainehinnad, samuti nii energia- kui ka tooraineressursside saadavus on järsult tõstnud meie toodete omahinda. Näeme, et lõpptarbija ei suudaks kogu seda hinnatõusu vastu võtta, mistõttu kindlasti kõike ei saa me edasi müügihindadesse üle kanda,” ütles Vernik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?