Alumiiniumpurkide tarnekindlus on küll paranenud, kuid nõudlus on endiselt suurem kui pakkumine, rääkis Saku Õlletehase tootmisjuht Marite Mets.
- Saku Õlletehase tootmisjuhi Marite Metsa sõnul on hinnasurve endiselt tugev nii kile, papi kui kartongi osas. Foto: Andres Haabu
“Maailmaturul on erinevate pakendite tarnekindlus võrreldes suvekuudega muutunud paremuse poole. Näiteks alumiiniumpurkide sellist otsest defitsiiti, nagu tipphooajal ehk juunis-juulis nägime, praegu ei ole,” märkis Mets ja lisas, et oma mõju on loomulikult ka sellel, et suvine kõrghooaeg on möödas ja sellega koos ka tippnõudlus.
Seotud lood
Joogitootjate edetabeli mulluselt 8. kohalt kerkis esimeseks Saku Õlletehas. Esikolmikusse pääsenud ettevõtted nimetavad peamisteks murekohtadeks HoReCa sektorit, sisendhindade kasvu ja inflatsiooni.
Saku Õlletehase tootmisjuht Romet Roosme ütles Tööstusuudistele, et võtab koroonakriisist tulevikku kaasa kaks õppetundi, millest üks näitas selgelt, kui oluline on tootmisettevõttel omada kriisiplaani.
Eriolukorra ajal hommikuti tööle tulles oli suurim hirm see, et tehases on nakatumisjuhtum, inimene on haige või kriitilises seisus või nakatanud ka teisi tehases, tunnistab Saku Õlletehase tootmisjuht Romet Roosme.
Toit on strateegiline kaup, mis annab inimestele eluks vajaliku energia, turvatunde ja tervise. Möödunud koroona-aasta tuletas toidutootjate olulisust kriisiga toimetulekul meile kõigile selgelt meelde. Toidutööstus on jätkuvalt nii-öelda eesliini tagaliin, kes tagab ühiskonna toimimiseks igapäevase toidulaua.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.