• 06.03.19, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joogitootja A. Le Coq hakkab ka söögitootjaks

A. Le Coq toob märtsis müüki köögiviljadest valmistatud Aura Vege püreesupid, mis teevad joogitootjast ka toidutootja.
A. Le Coqi õlletehas Tartus.
  • A. Le Coqi õlletehas Tartus.
  • Foto: Andras Kralla
Seni on eestlaste seas tuntud Aura brändi alt turustatud täismahlu, mahlajooke, vett ja smuutisid.
A. Le Coqi tegevjuht Tarmo Noop näeb ettevõtte tuleviku kasvu just ennekõike mittealkohoolses segmendis. „Aura suppide müügile toomine on esimene nähtav samm ettevõtte tugevas tootearenduses.“
Aura Vege püreesuppide valikus jõuab poodidesse kolm erinevat maitset – tomat, kõrvits ja peet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

A. Le Coqi 2017. Aasta käive oli ligi 74 miljonit eurot ja ärikasum 14,7 miljonit eurot, nii käive kui ka kasum kahanesid aastaga.
2017. aastal lõi aktsiisitõusude valusam mõju sisse kolmandas kvartalis ning Eesti õlleturg on sellest siiamaani raskustes. Kohapeal tarbitakse 20 protsenti vähem õlut ning Läti piirikaubandus on kasvanud kaks ja pool korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele