• 23.02.18, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Kasela: kohuke on ainuke huvitav asi, mida maailma viia

Kui Eesti tööstuslikult toodetud toidust üldse midagi rahvusvaheliselt huvitavat on, siis on see kohuke, ütleb PRFoodsi juht Indrek Kasela.
Kelly Sildaru ja Indrek Kasela Kellybari kohukeste tutvustusel.
  • Kelly Sildaru ja Indrek Kasela Kellybari kohukeste tutvustusel. Foto: Nicolas Jacquemin
"Tegelikult vaatasin juba Premia ajal, mis võiksid olla suure ekspordi potentsiaaliga tooted. Eesti jäätisega maailma ei valluta ning sellega tegelevad juba niikuinii uued omanikud. PRFoods kala sektoris juba tegutseb, aga selgelt pole ka siin Eesti maailma liider. Kohuke  on aga midagi väga Eestile ainuomast, kust me võiksime haarata endale niši," ütles Kasela intervjuus kaubandus.ee-le.
"Eelmisest aastast olen eraisikuna Saare Delifoodi üks osanikke just seetõttu, et nägin neid tulevikus kui kõrge lisandväärtusega rahvusvaheliselt edukat piimatoodete niši-tootjat. Saare Delifoodi eelis on, et ta ei pea olema kõikide jaoks kõik - me ei pea müüma nii joogipiima, tööstustele pulbrit ja siis veel kohukesi. Saame arendada oma brändi väga tugevalt ja tarbijatele suunatult. Tahame olla maailma parima Saaremaa jogurti ja kohukeste valmistaja," jätkas ta.
Kasela usub, et kohukesi võib ka piiri taga saata edu. "Kui Eesti tööstuslikult toodetud toidust üldse midagi rahvusvaheliselt huvitavat on, siis on see kohuke. Leib samuti, kuid selle potentsiaal on palju väiksem. Lihas me pole konkurentsis ja kõik ülejäänud kategooriate mahud on liiga väikesed. Kohuke sobitub ülemaailmsesse makrotrendi, kus oodatakse traditsiooniliste snäkkide asendumist kõrge proteiini sisaldusega ja tervislikumate vahepaladega," sõnas ta. "Ma arvan, et eestlased on maailmarekordi omanikud elanike kohta tarbitud kohukeste arvus ja seega võib järeldada, et Eestis tehakse maailma parimaid kohukesi."
Saare Delifood on turule toonud ka vigursuusataja Kellybar kohukesed. 
Loe pikemat intervjuud teemaveebist kaubandus.ee
Autor: Maarit Eerme, Kaubandus.ee juht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 16:24
Mida tuleks teada ESGst, et turul püsida?
ESG juhtimine on vajalik nii suurettevõtetele kui ka väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele. ESG eesmärke, strateegiaid, arengut ja raporteid küsivad partnerid, kliendid, pangad ja regulaatorid. Kuidas ESG abil oma riske ja võimalusi leida?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele