Konverentsil Tööstuse Äriplaan 2018 esineb Brand Manuali tööandja brändingu strateeg Jaana Ziius, kes kõneleb sellest, kuidas saab tööstusettevõte parandada enda kui tööandja mainet.

- Jaana Ziius
- Foto: Brand Manual
Jaana Ziius on teenusdisainer-strateeg, kes kõneleb
konverentsil sellest, millele paljud ettevõtted täna mõtlema peavad. Tööjõunappus on tekitanud palgaralli ja aina enam peavad ettevõtted mõtlema ka pehmetele väärtustele – millega töötajat enda juures hoida ja enda juurde meelitada?
Ziius on oma elu jooksul jõudnud pidada erinevaid ameteid – ta on olnud B2B ärinäituse teenindusjuht, tootmisettevõtte ärijuht ja ka IT-ettevõtte esindaja. Ta on olnud nii töötaja kui tööandja esindaja. Kõrghariduse on Ziius omandanud õigusteaduses.
Kõik need kogemused on talle õpetanud, kui oluline on ettevõtte jaoks tööandja bränding. Praegu töötabki Ziius teenusedisainer-strateegina ning räägib konverentsil ettekandes sellest, kuidas saab tööstusettevõte olla atraktiivne tööandja nii praegustele kui tulevastele töötajatele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks Ziiusele esinevad konverentsil ABB Eesti uus juht Jukka Patrikainen, metallitööstuse Estanc omanik Raigo Tammo ja tegevjuht Mihkel Tammo, Saaremaa Piimatööstuse tegevjuht Ülo Kivine, farmaatsiatööstuse Interchemie werken de Adelaar Eesti omanik ja juht Veiko Saluste ning Eesti Meretööstuse Liidu juhatuse liikmed Anni Hartikainen ja Kristjan Tabri. Kava täieneb!
Konverentsil autasustatakse ka sügisel ilmuvate Tööstuse TOP-ide parimaid.
Tööstussektori konverents
Tööstuse Äriplaan 2018 toimub 30. novembril 2017 Tallinnas, Swissotelis. Soodushinnaga registreerimine kestab kuni
31. augustini! Registreerida saab
SIIN ja täpsema programmiga saab tutvuda
SIIN.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.