• 29.06.17, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autotööstuse skandaal annab lisatööd Eesti automüüjatele

Pankrotti läinud Jaapani turvapatjade tootja Takata praaktoodanguga peavad tegelema ka Eesti autoärimehed.
Takata toodetud turvapadjad, mis kutsuti 2007. aastal müügist tagasi, kahtlusega, et need võivad olla ohtlikud.
  • Takata toodetud turvapadjad, mis kutsuti 2007. aastal müügist tagasi, kahtlusega, et need võivad olla ohtlikud. Foto: Scanpix/Reuters
Sel nädalal pankrotist teatanud Jaapani turvapatjade tootja Takata viis hukatusse autotööstuse üks aegade suurimaid turvalisuse skandaale, kui selgus, et kümnete miljonite autode turvapadjad on defektsed ning tuleb välja vahetada. Takata turvapatju kasutab 19 autotootjat, teiste seas Tesla, Honda ja Toyota, kirjutab Äripäev. 
Honda Eesti filiaali juhataja Tõnu Vahtel ütles, et Takata õhkpatjade probleem on suhteliselt lai. "Meie toodangust on päris suurel osal Takata õhkpadjad. Samas oleme seda kampaaniat juba viimased kaks aastat tõhusalt teinud ja arvan, et täna on meie müügist juba ligikaudu pooltel need vahetatud."
Loe pikemalt Äripäevast
Autor: Äripäev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 12:21
25 aastat tuleohutuse eest võidelnud Firetek: Eestis on selles vallas palju ära teha
Veebruaris tähistab 25. tegevusaastat tuleohutussüsteemide projekteerija, paigaldaja ja hooldaja Firetek OÜ, kes on tuleohutussüsteeme välja töötanud ning paigaldanud väga paljudele Eesti suurematele äriobjektidele. Ühe asutaja, ettevõtte juhi Georg Kanguri sõnul on nende eesmärk viia tuleohutus uuele tasemele ja võtta eksperdina osa sellealaste seaduste ning nõuete väljatöötamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele