29. juuni 2017

Autotööstuse skandaal annab lisatööd Eesti automüüjatele

Takata toodetud turvapadjad, mis kutsuti 2007. aastal müügist tagasi, kahtlusega, et need võivad olla ohtlikud.
Autor: Scanpix/Reuters

Pankrotti läinud Jaapani turvapatjade tootja Takata praaktoodanguga peavad tegelema ka Eesti autoärimehed.

Sel nädalal pankrotist teatanud Jaapani turvapatjade tootja Takata viis hukatusse autotööstuse üks aegade suurimaid turvalisuse skandaale, kui selgus, et kümnete miljonite autode turvapadjad on defektsed ning tuleb välja vahetada. Takata turvapatju kasutab 19 autotootjat, teiste seas Tesla, Honda ja Toyota, kirjutab Äripäev. 

Honda Eesti filiaali juhataja Tõnu Vahtel ütles, et Takata õhkpatjade probleem on suhteliselt lai. "Meie toodangust on päris suurel osal Takata õhkpadjad. Samas oleme seda kampaaniat juba viimased kaks aastat tõhusalt teinud ja arvan, et täna on meie müügist juba ligikaudu pooltel need vahetatud."

Loe pikemalt Äripäevast

Autor: Äripäev.ee

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077