Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) avalikustas täna uuendatud sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemisega Eestit tutvustava veebikeskkonna estonia.ee ja Eesti brändi kodu aadressil brand.estonia.ee.

- Uus veeb aitab ka eksportööridel paremini Eestit tutvustada.
- Foto: EAS
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo sõnul on ettevõtjad oodanud Eestit tutvustavaid e-tööriistu pikka aega. „Meil on targad ja töökad inimesed, nutikad e-lahendused, maailmatasemel haridus, rikas kultuurielu ja puhas loodus. Eesti brändi tööriistakast annab meile vahendid, mille abil rääkida sellest ka teistele ja tutvustada meie riiki välispartneritele,“ ütles Palo pressiteates.
„See on eriti hea näide sellest, kuidas riik saab ettevõtjaid aidata. Riigi roll on positiivse keskkonna ja fooni loomine, et ettevõtjad saaksid tegutseda, töökohti luua ning riigieelarvesse raha tuua. Riik peaks panustama, et teadlikult ja järjepidevalt Eestit turundada, et see ei jääks ainult disainerite tehtud tööks,“ kommenteeris uute veebide avalikustamist Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp.
Brand.estonia.ee lehel olevaid materjale saavad tasuta kasutada kõik soovijad: ettevõtjad, riigiasutused, turundus- ja kommunikatsioonieksperdid ning teised huvilised.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas.
Welcome to Estonia kontseptsioon toimis peamiselt turismisektoris. Samuti näitas 2015. aastal läbiviidud Eesti eksportööride konkurentsiuuring, et eksportöörid ise peavad suurima mõjuga arenguvaldkonnaks ekspordi edendamisel Eesti maine ja tuntuse kasvu välisriikides.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.