• 13.01.17, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valminud on uus Eestit tutvustav veeb

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) avalikustas täna uuendatud sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemisega Eestit tutvustava veebikeskkonna estonia.ee ja Eesti brändi kodu aadressil brand.estonia.ee.
Uus veeb aitab ka eksportööridel paremini Eestit tutvustada.
  • Uus veeb aitab ka eksportööridel paremini Eestit tutvustada.
  • Foto: EAS
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo sõnul on ettevõtjad oodanud Eestit tutvustavaid e-tööriistu pikka aega. „Meil on targad ja töökad inimesed, nutikad e-lahendused, maailmatasemel haridus, rikas kultuurielu ja puhas loodus. Eesti brändi tööriistakast annab meile vahendid, mille abil rääkida sellest ka teistele ja tutvustada meie riiki välispartneritele,“ ütles Palo pressiteates.
„See on eriti hea näide sellest, kuidas riik saab ettevõtjaid aidata. Riigi roll on positiivse keskkonna ja fooni loomine, et ettevõtjad saaksid tegutseda, töökohti luua ning riigieelarvesse raha tuua. Riik peaks panustama, et teadlikult ja järjepidevalt Eestit turundada, et see ei jääks ainult disainerite tehtud tööks,“ kommenteeris uute veebide avalikustamist Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp.
Brand.estonia.ee lehel olevaid materjale saavad tasuta kasutada kõik soovijad: ettevõtjad, riigiasutused, turundus- ja kommunikatsioonieksperdid ning teised huvilised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas.
Welcome to Estonia kontseptsioon toimis peamiselt turismisektoris. Samuti näitas 2015. aastal läbiviidud Eesti eksportööride konkurentsiuuring, et eksportöörid ise peavad suurima mõjuga arenguvaldkonnaks ekspordi edendamisel Eesti maine ja tuntuse kasvu välisriikides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.25, 12:35
Tark energiamajandus peaks olema ettevõtete strateegiline valik
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele