• 27.04.16, 18:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

HKScan vallutab Hiinat

HKScan siseneb uuele turule tavaliselt läbi jaekettide, ent Hiina turule otsustati pärast pikka arutelu läheneda teistmoodi – läbi restoranide, rääkis Toiduliidu aastakonverentsil Toit ja Tervis HKScani Grupi turundus- ja arendusjuht Liina Kähri ja turundusdirektor Anne Mere.
HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri.
  • HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri.
  • Foto: Liis Reimann
HKScan otsustas paar aastat tagasi, et hakkab Soome Omega 3 sealiha viima Aasiasse, täpsemalt Hong Kongi turule. „Meie ärid koduturgudel on hästi juurdunud ning meil oli tarvis midagi uut kasvama panna,“ rääkis HKScan Grupi turundusdirektor Anne Mere Toiduliidu aastakonverentsil Toit ja Tervis. Ta lisas, et Hong Kongis elab 7 miljonit ning igal aastal külastab seda 61 miljonit turisti. Mere rääkis, et nad valisid selle turu, sest Hiina majandus kasvab ning sellega ka tarbimine. 10 aasta jooksul on oodata 14% lihatarbimise kasvu võrreldes Euroopaga, kus kasvab lihatarbimine ainult 1%.
„Võtsime Hiina kaardi ning hakkasime uurima, mis on see regioon, kuhu tahame minna. Ning millised on tarbimisharjumused, rahvastiku tihedus, logistika – kus on suuremad sadamad, milline on distribuutorite võrgustik. Oluline on teha selgeks kogu kaubanduse struktuur, kus liha müüakse, ning milline on ketistamine ja nende kettide positsioneeringud. Samuti uurisime ka restoranide struktuuri,“ rääkis Mere. Hiinas ostetakse 70% lihast turult ning 15% müüakse läbi organiseeritud jaekaubanduse.
Pakendil tahetakse näha algtoorainet
„Pakendi poole pealt soovitakse näha toodet ennast. Ehk kui tegemist on sealihaga, siis soovitakse näha ka sea pilti, kuna Aasias on loom kõige tähtsam,“ ütles HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri.
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 10:38
Ladude automaatne täislahendus muudab laotöö kiireks ja veavabaks
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele