• 27.04.16, 18:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

HKScan vallutab Hiinat

HKScan siseneb uuele turule tavaliselt läbi jaekettide, ent Hiina turule otsustati pärast pikka arutelu läheneda teistmoodi – läbi restoranide, rääkis Toiduliidu aastakonverentsil Toit ja Tervis HKScani Grupi turundus- ja arendusjuht Liina Kähri ja turundusdirektor Anne Mere.
HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri.
  • HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri. Foto: Liis Reimann
HKScan otsustas paar aastat tagasi, et hakkab Soome Omega 3 sealiha viima Aasiasse, täpsemalt Hong Kongi turule. „Meie ärid koduturgudel on hästi juurdunud ning meil oli tarvis midagi uut kasvama panna,“ rääkis HKScan Grupi turundusdirektor Anne Mere Toiduliidu aastakonverentsil Toit ja Tervis. Ta lisas, et Hong Kongis elab 7 miljonit ning igal aastal külastab seda 61 miljonit turisti. Mere rääkis, et nad valisid selle turu, sest Hiina majandus kasvab ning sellega ka tarbimine. 10 aasta jooksul on oodata 14% lihatarbimise kasvu võrreldes Euroopaga, kus kasvab lihatarbimine ainult 1%.
„Võtsime Hiina kaardi ning hakkasime uurima, mis on see regioon, kuhu tahame minna. Ning millised on tarbimisharjumused, rahvastiku tihedus, logistika – kus on suuremad sadamad, milline on distribuutorite võrgustik. Oluline on teha selgeks kogu kaubanduse struktuur, kus liha müüakse, ning milline on ketistamine ja nende kettide positsioneeringud. Samuti uurisime ka restoranide struktuuri,“ rääkis Mere. Hiinas ostetakse 70% lihast turult ning 15% müüakse läbi organiseeritud jaekaubanduse.
Pakendil tahetakse näha algtoorainet
„Pakendi poole pealt soovitakse näha toodet ennast. Ehk kui tegemist on sealihaga, siis soovitakse näha ka sea pilti, kuna Aasias on loom kõige tähtsam,“ ütles HKScani Grupi turundus- ja arendusjuhi Liina Kähri.
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Enimloetud

1
Suur lugu
  • 13.01.25, 07:00
Põlva puidutööstus Peetri Puit laiendab tehast. “Me ei saa seista paigal, kui maailm meie ümber areneb”
Peeter Peedomaa: “Rasked ajad õpetavad, püsima jäävad vaid tõelised väärtused“
2
Uudised
  • 15.01.25, 12:23
TOP 50 | Kes on 2024. aasta suurimad maksumaksjad tööstuses?
3
Uudised
  • 17.01.25, 10:09
Lunden Foodi juht Ülo Rekkaro loobub tegevdirektori ametist. “Lootsin järeltulija leida oma majast ja leidsin”
Selgus, kes saab uueks juhiks
4
Uudised
  • 16.01.25, 07:52
Aquaphor avab Jüris tööriistade tehase
5
Uudised
  • 14.01.25, 07:57
Luubi all Eesti ja Läti maksud. Fibenoli finantsjuht näeb Lätis kolme eelist
Advokaat: Eesti kolm erinevat maksustamise mudelit viivad investorid segadusse
6
Uudised
  • 15.01.25, 08:10
Tekstiilijäätmest tehakse paneel. Sillamäele planeeritav tootmine sai pea 40 miljonit toetust
Terve maailm otsib lahendusi, kuidas vanu riideid hiigelkogustes väärindada - Eesti tegi ära

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele