• 13.01.16, 10:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Energia lõi insenerihariduse edendamiseks Insenergia fondi

Eesti Energia asutatud Insenergia fondi eesmärk on insenerihariduse edendamine ja toetamine viisil, et noorte huvi selle eriala vastu kasvaks ning õppe sisu muutuks huvitavamaks. Fondi aastane maht on 20 000 eurot.
Eesti Energia Insenergia fondi suurus on 20 000 eurot.
  • Eesti Energia Insenergia fondi suurus on 20 000 eurot. Foto: Andras Kralla
„Energeetika arengu seisukohalt on nutikate inseneride pealekasv võtmetähtsusega. Ala jätkusuutlikkus sõltub sellest, kui efektiivseid lahendusi oskavad tulevikutegijad välja pakkuda ja ellu viia. Samas näeme, et huvi inseneriõppe vastu on täna üsna madal. Otsustasime eriala populariseerimisele omalt poolt kaasa aidata ning toetada innovaatilisi ideid ja õppe huvitamaks muutumist,“ selgitas Eesti Energia inseneriharidusega juhatuse liige Raine Pajo Insenergia fondi loomise mõtet.
Fondi kaudu saab taotleda toetust ideedele, mis innustavad noori valima edasiõppimiseks insenertehnilise eriala või siis aitavad juba õppivates noortes säilitada huvi antud valdkonna vastu. Taotlusi saavad esitada kõikide Eesti ülikoolide õppejõud ja tudengid. Taotlusvoor on avatud 22. jaanuarini. Toetust võib taotleda näiteks insenertehniliste erialadega seotud õppematerjalide väljatöötamiseks, õppekäikude, teaduslaagrite või –ringide korraldamiseks, seminaride, õppepäevade läbiviimiseks.
Toetatavad projektid selguvad veebruari alguseks. Need valib välja Eesti Energia komisjon lähtudes sellest, kuivõrd tugevalt on algatuse mõte seotud fondi eesmärkidega, kui suure mõjuga on projekt ning kas selle sisulistesse tegevustesse on kaasatud ka Eesti Energia.
Toetus makstakse välja lõpparuande alusel pärast toetatava tegevuse toimumist või koostatud materjali valmimist. Insenergia fondi suurus on 20 000 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Enimloetud

1
Suur lugu
  • 13.01.25, 07:00
Põlva puidutööstus Peetri Puit laiendab tehast. “Me ei saa seista paigal, kui maailm meie ümber areneb”
Peeter Peedomaa: “Rasked ajad õpetavad, püsima jäävad vaid tõelised väärtused“
2
Uudised
  • 15.01.25, 12:23
TOP 50 | Kes on 2024. aasta suurimad maksumaksjad tööstuses?
3
Uudised
  • 17.01.25, 10:09
Lunden Foodi juht Ülo Rekkaro loobub tegevdirektori ametist. “Lootsin järeltulija leida oma majast ja leidsin”
Selgus, kes saab uueks juhiks
4
Uudised
  • 16.01.25, 07:52
Aquaphor avab Jüris tööriistade tehase
5
Uudised
  • 14.01.25, 07:57
Luubi all Eesti ja Läti maksud. Fibenoli finantsjuht näeb Lätis kolme eelist
Advokaat: Eesti kolm erinevat maksustamise mudelit viivad investorid segadusse
6
Uudised
  • 15.01.25, 08:10
Tekstiilijäätmest tehakse paneel. Sillamäele planeeritav tootmine sai pea 40 miljonit toetust
Terve maailm otsib lahendusi, kuidas vanu riideid hiigelkogustes väärindada - Eesti tegi ära

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele