Eesti magusatööstuse AS Kalev müük suurenes möödunud aastal 4% ning käive ligi 10%.
Kokku moodustas müük 9033 tonni ning käive ulatus 42,2 miljoni euroni.
“Viimase kolme aasta jooksul ettevõtte seadmeparki paigutatud kümme miljonit eurot võimaldasid meil möödunud aastal tootmismahtu ja käivet kasvatada ning avaldasid positiivset mõju ka ettevõtte kasumlikkusele ja edasisele investeerimisvõimekusele,” märkis ASi Kalev juhatuse esimees Kaido Kaare.
“Teine möödunud aastat iseloomustav oluline märksõna oli esimese Baltimaade tootmisettevõttena rahvusvahelise UTZ Certified programmiga liitumine ning jätkusuutliku kakao tooraine kasutuselevõtt,” lausus Kaare.
“Jooksval aastal soovime prioriteetse koduturu kõrvalt jätkata ekspordi arendamist ning plaanime kasutada senisest enam Kalevi olemasolevaid kaasaegseid tootmisvõimsusi Orkla kontserni teistele ettevõtetele erinevate toodete valmistamiseks,” tähendas Kaare.
Kalev eksportis oma toodangust 12 protsenti, seda peamiselt Soome, Venemaale, Rootsi ja Balti riikidesse. Ettevõtte kasum kasvas 3,62 miljoni euroni, mis on varasemast perioodist 52 protsenti enam.
Kalevi mahuline turuosa suurenes perioodil veebruar-märts 2014 kuni detsember-jaanuar 2014/2015 AC Nielseni andmetel 44,4 protsendini ja käibeline turuosa 39,1 protsendini.
AS Kalev on Eesti andis möödunud aastal tööd 392 inimesele.
Seotud lood
Magusatootja Kalevi emaettevõte Orkla teatas, et laiendab oma haaret Baltikumis ning soetab ettevõtte, millele kuulub muuhulgas ka Laima bränd.
Eesti juhtiv magusatööstus AS Kalev kindlustas 2013. majandusaastal turuliidri positsiooni ning kasvatas nii käivet kui ka kasumit.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.