Pärnus toimus kahepäevane Tarneahelakonverents 2015 „Edu valem“. Kuulajate ette astus üle veerandsaja esineja ja külastati 3 ettevõtet.
Hotellis Strand toimunud Pärnu Tarneahelakonverentsil oli sarnaselt eelmise aastaga üle 170 osaleja. Konverentsil kuulis 26 esinejat. Kahe päeva jooksul räägiti, millised väljakutsed ootavad ees tarneahelate juhtimises, kuidas ehitada tulemuslike tarneahelaid ja kuidas nende toimimist mõõta, ettevõtete juhid jagavad oma kogemusi edukate tarneahelate loomisest, räägitakse tulevikuvisioonidest ja –trendidest ning kuidas infotehnoloogia aitab kaasa tarneahela toimimisele. Mängitakse ka tarneahela simulatsioonimängu ja on võimalik külastada oma edukust tõestanud ettevõtteid AQ Laertool, Wendre ja Ruukki. Konverentsi peaesineja oli maailmas tunnustatud ärikonsultant ja futurist Patrick Dixon, kes räägib Eesti tööstust ja tarneahelaid mõjutavatest globaalsetest trendidest – mis on maailmas toimumas ning millised muudatused ootavad ees tootmistegevuse paiknemist ning tarneahelate juhtimist.
Pärnu Tarneahelakonverents toimus teist korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Finantsnõustaja ja –analüütik Kristjan Lepik ütles Pärnu Tarneahelakonverentsi ettekandes, et robotid võtavad järjest agressiivsemalt inimeste tööd endale.
Tänavusel Pärnu Tarneahelakonverentsil teeb ettekande maailmas tunnustatud ärikonsultant ja futurist Patrick Dixon, kes räägib Eesti tööstust ja tarneahelaid mõjutavatest globaalsetest trendidest.
Pärnu tarneahelakonverentsi esimene päev lõppes kolme Pärnumaa tööstusettevõtte külastusega. Suurim oma uksed avanud ettevõte oli Wendre.
Logistika Plussi logistikajuht Madis Rõzov rääkis Pärnu tarneahelakonverentsil, et ettevõtte Nurmevälja logistikakeskuse seinale paigaldatud päikesepaneelid teenivad end tagasi 8 aastaga.
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.