Eesti Energia kontserni ettevõtted allkirjastasid uuendatud kollektiivlepingud kolme erineva ametühinguga. Lepingu sisuks on töötajate ametialase ja isikliku elu arengu toetamine tööandja poolt ning 2-4% keskmine palgatõus aastas.
Allakirjutanute osapoolteks on Eesti Energia kontserni ettevõtted ning Kaevurite ja Energeetikute Sõltumatu Ametiühingu, Narva Energia Ametiühingu ja Energiateeninduse Ametiühingu esindajatega. Sõlmitud kokkulepped puudutavad Eesti Energia Narva Elektrijaamade, Eesti Energia Kaevanduste ja Eesti Energia Tehnoloogiatööstuse Hoolduskeskuse töötajaid.
Sõlmitud lepingutega kinnitasid osapooled, et tööandjana toetab Eesti Energia töötajate isiklikku arengut, töökeskkonna ja tööohutuse parendamist ning tervise ja perega seotud hüvesid. Vastavalt sõlmitud kokkulepetele korrigeeritakse sõltuvalt töö iseloomust ja ettevõttest töötajate töötasusid keskmiselt 2-4% aastas.
Eesti Energia juhatuse liikme Raine Pajo sõnul on kollektiivlepingud aktiivsete läbirääkimiste tulemus ning mõistlik kompromiss osapoolte ootuste ja võimaluse vahel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kaevurite ja Energeetikute Sõltumatu Ametiühingu juht Vladislav Ponjatovski ütles, et läbirääkimised olid pikad ja põhjalikud ning tulemus peaks sobima mõlemale osapoolele.
Narva Energia Ametiühingu juhatuse esimehe Andrei Zaitsevi sõnul nõudis uus kollektiivleping mõlemapoolseid kompromisse. „ Läbirääkimised olid keerulised, kuid tulemuslikud ning sõlmitud kokkulepe on vastavuses praeguste majandustingimustega. Ka töötajad võtsid kokkuleppe mõistmisega vastu,“ sõnas Zaitsev.
Energiateeninduse Ametiühingu juht Vladimir Grigorov tõi samuti välja, et kuigi läbirääkimiste protsess oli pikk, said kokkupuutepunktid tööandja ja ametiühingu vahel leitud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.