• 30.10.14, 12:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veski Mati saab Leedust uue omaniku

Baltimaade suurim teraviljatootja Malsena ostab Balti Veski, see on Malsena teine omandamistehing Balti riikides.
Balti Veski tegevjuhi Ergo Neeme sõnul on see nende jaoks hea võimalus müüa oma toodangut paremini Läti ja Leedu turule.
"See on meile suur võimalus ja väljakutse, samas ka tunnustus tehtud töö eest," ütles Neeme.
Tema sõnul ei kaasne tehinguga muutusi Balti Veski töökorralduses ega strateegias. Eelmisel aastal viis kontsern lõpule Läti peamise jahutootja Rigas Dzirnavnieksi omandamise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Malsena tegevdirektori Gintautas Migonise sõnul jätkub tegevus nii nagu enne ning Veski Mati kaubamärk jääb samuti alles.
„See on kõigile kasulik tehing. Meie turupositsioon tugevneb ja klientidele pakutakse veelgi laiemat tootevalikut,” ütles Migonis.
Tehingule peab heakskiidu andma konkurentsiamet.
Siiamaani oli Balti Veski omanik Helsingin Mylly – oluline Soome teraviljatoodete tootja. Ettevõtte peamine tooraine on Soomes kohapeal kasvatatav teravili, mida töödeldakse kodumaise ja rahvusvahelise toiduaineturu jaoks. Helsingin Mylly spetsialiseerub mahetoodetele ja on Soome suurim maheteravilja töötleja.
Helsingin Mylly kuulub perekond Puhkile. Helsingin Mylly nõukogu esimees Maret Puhk märgib, et Balti Veski müümise otsus on osa Helsingin Mylly pikaajalisest strateegiast.
Malsena omanik on Balti regioonis tegutsev erakapitalifond Amber Trust.
Balti Veski eelmise aasta müügitulu oli 3,24 mln eurot, samasse suurusjärku jäi see ka üle-eelmisel aastal. Kasumit teenis ettevõte mullu 180 631 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 08:08
Muuga sadamast on kujunemas Eesti suurim tööstuskeskus
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele