Enn Kinnasele kuuluv OÜ Selge Talu müüs OÜ Puidukoda osaluse Rose Groupi kuuluvale Prantsuse ettevõttele Protac Ouest.
Tehing ettevõtte tegevuses olulisi muudatusi kaasa ei too ning see jätkub senise tegevjuhi Peeter Matsoni juhtimisel, teatas ettevõte.
"Olen viimased 17 aastat enamuse oma ajast ja energiast pühendanud Puidukoja arendamisele. Tänaseks on sellest saanud tugev, tuntud ja hästitoimiv ettevõte, " ütles Puidukoja asutaja ja endine omanik Enn Kinnas.
Puidukoda on Lõuna-Eestis asuv 1997. aastal asutatud höövlitööstus, mille põhitegevuseks on kõrgema lisandväärtusega okaspuu höövelmaterjali tootmine ning turustamine. Ettevõte teenis mullu 13,5 mln eurose käibe juures, mis kasvas aastaga ca 2%, 245 000 eurot ehk aasta varasemast ligi neli korda vähem ärikasumit. Firma ekspordib 70% toodangust enam kui 20sse riiki üle maailma. Ettevõte annab tööd 70 inimesele.
Rose Groupi omaniku Michel Rose sõnul on Puidukoda hästi toimiv ja kiirelt arenev höövlitööstus, mis on viimastel aastatel muutunud väga tugevaks tegijaks eksportturgudel nii Euroopas kui Aasias.
"Lisaks eksportturgudele annab Puidukoja omandamine meile senisest paremad ja paindlikumad võimalused kvaliteetse saematerjali hankimisel, olles lähedal Venemaalt ja Baltikumist pärit toorainele. Kavatseme Puidukoja tegevust veelgi kasvatada ja ettevõttesse täiendavalt investeerida, palgata juurde töötajaid ning laiendada toodangu sortimenti eelkõige kõrgema lisandväärtusega järeltöödeldud toodete osas" ütles Rose.
Protac Ouest on Rose Groupi kuuluv ettevõte, mille põhitegevuseks on höövelmaterjali tootmine ja turustamine Prantsusmaal. Rose Group on 1949. a. asutatud puidugrupp, mis asub Loode-Prantsusmaal, Lamballes ja mis lisaks höövelmaterjali tootmisele tegeleb sealautade ehitamisega. Rose Groupi konsolideeritud käive on ca 40 miljonit eurot ja ettevõte on tööandjaks ca 160-le töötajale.
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.