Tegu on aastakümne suurima uue põlvkonna autode tagasikutsumisega.
Jaapanis kutsutakse tagasi ligi 3400 i-MiEV elektriautot ja ka enam kui 2400 MINICAB-MiEVd. Mujal maailmas, valdavalt Euroopas kutsutakse tagasi umbes 8900 i-MiEV. Mõned nendest on müüdud PSA Peugeot Citroen iOn ja C-Zero nime all. i-MiEV on eesti levinuim elektrisõiduk.
Kuigi tavasõidukitega võrreldes, kus sageli kutsutakse miljonid sõidukid tagasi, näib see väike, puudutab see pooli toodetud i-MiEV ja MINICAB-MiEVd.
„Probleemi põhjus on leitud ja selle tõttu ei ole toimunud ühtegi õnnetust,“ ütles Mitsubishi UFJ Morgan Stanley analüütik Tatsuo Yoshida. „Kuid see, et problemaatiline on pidur, mis on ülioluline ohutuse osa ja see näitab, et Mitsubishi Motorsi kvaliteedikontroll on liiga nõrk.“
Eesti enimlevinud elektrisõiduk on WhatCar andmetel Mitsubishi I-MiEV. Eestis oli 1. detsembri andmetel oli Maanteeameti autoregistrikeskuses arvel 596 elektrisõidukit, millest 574 on sõiduautod, 18 motorollerid, 3 tarbesõidukid ja lisaks veel üks elektriline mootorratas.
„Loomulikult on lõviosa arvel olevatest elektrisõidukitest riikliku programmi raames soetatud Mitsubishi i-MiEV-id, seda marki autosid on Eestis 508,“ kirjutas väljaanne.