• 28.02.12, 12:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Noop läheb maheõluga eksporditurule

Esimesena Eestis maheõlu tootma hakanud A. Le Coq plaanib uut toodet ka eksportida. Ettevõtte juhi Tarmo Noopi sõnul on nende uuel mahetootel ennekõike turgu Skandinaavias.
Noobi väitel on Skandinaavia jaeketid avatud  maheõlle-taolistele toodetele. „Sest pakkumine on väga väike,“ põhjendas ta oma väidet. Noobi ütlusel on nn roheline õlu megatrend ning jaeketid on pidevalt nende poole pöördunud küsimusega, et kas on neil õlletootjana midagi välja pakkuda. Nüüd on toode olemas ja seda hakatakse Noobi kinnitusel pakkuma Soome, Rootsi ja mujale Skandinaaviasse.
Ka Eestis usub Noop maheõlle edusse, kuna seni pole Eesti tootjad seda pakkunud. Kui tavaliselt on Noobi sõnul mahetoodete müügiedu takistanud tavatoodetega võrreldes kaks korda kõrgem hind, siis A. Le Coqi Organic Beer jääb ühte hinnaklassi A. Le Coq Speciali ja Saku Kullaga. Nende õlledega sarnaseks ennustab Noop ka Organic Beer müügimahtusid, mis on aastas 2-3 miljonit pudelit, ehk 1-1,5 miljonit liitrit.
Saku Õlletehase tooteportfelli turundusdirektori Kadri Ärmi kinnitusel maheõlut sel hooajal ei lisandu. Eelmisel suvel tõi ettevõte turule küll Saku Originaal Mahe nimelise õlle, kuid Ärm lisas, et viitas vaid maitselt mahedale õllele, mitte mahetootmisele ega -tootele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.12, 11:20
A. Le Coq hakkab tootma Eesti esimest maheõlu
A. Le Coq on Eesti esimene õlletootja, kellele väljastati  maheõlle tootmiseks Euroopa Liidu nõuetele vastav spetsiaalne sertifikaat. Uue õlle valmistamisel on kasutatud mahepõllumajanduses kasvatatud linnaseid ja humalaid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele