• 16.05.11, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peterburi jaekett: Tere tooted on kallid

Venemaa jaeketi Intertorg (7Y) St. Petersburg kommertsdirektori Olga Goliuse sõnul Tere tooted kvaliteetsed, kuid on samas ka kallimas hinnaklassis. 
150 poega Intertorg (7Y) St. Petersburg müüb Tere nime alt tooteid. „Private label ehk jaebrändid on vastutusrikkamad. Mulle meeldib vaadata, kuidas tootja ise arendab toodet,“ rääkis Golius.
Golius külastas Tere tootmist juba teist korda. Golius käis viimati Tere tootmist vaatamas umbes 1,5 aastat tagasi, kui ettevõtte kutsus Venemaa jaekette esimest korda külla, et tutvustada oma tooteid ja tehnoloogiat.
“Igakord saame midagi uut teada. Näeme uusi tooteid ning tehnoloogilisi muutusi. Samuti näeme, mida eelistab Eesti tarbija ning näiteks kuidas on Eestis kaubad riiulitesse paigutatud,“ kommenteeris Golius Tere külastamist. Nädalavahetusel tutvuti uute kohupiima magustoitudega ning kissellidega.
Venemaa tarbijad armastavad Goliuse sõnul väga „Meloodia“ tootesarja, kus on tunda traditsioonilisi maitseid nagu mustika, karusmarja ning samuti rukkileiva maitset. „Me proovime rahulikult kõiki tooteid. Probleem on aga ikka selles, et hind on natukene kallivõitu. Kvaliteet on loomulikult suurepärane,“ sõnas Golius ning lisas, et näiteks „Helluse“ tooted on jõukamatele klientidele.
Tootjate konkurents on kogu aeg tunda.“Huvitav on konkurentsi puhul see, et mingi aeg valis tarbija Valio jogurteid ja siis hakkas võtma Tere jogurteid. See moment on huvitav ning samuti on hea vaadata, milliseid maitseid tarbija eelistab,“ sõnas Golius. Valio toodetest müüvad nad jogurteid ja võid.
„Külastades Eesti jaekette, vaatasime, kellega saaks veel koostööd teha. Oleme vaadanud näiteks kalatooteid ja vorstitooteid. Nende toodete hindu tuleks analüüsida ja mõelda,“ märkis Golius.
Nädalavahetusel külastas Tere tootmist 19 Moskva ja Peterburi jaekettide esindajat. Tootmist tulid vaatama järgmiste jaekettide esindajad: LLC Foodline Group, Avoska, Spar, ABK, Azbuka Vkusa, Pokupay, Magnolia, SELGROS, Intertorg (7Y) Moscow, Monetka.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 17:08
Digitaliseerimisega paberivaba tootmise poole
Astro Baltics on juba alates 1998. aastast aidanud kaasa tuhandete ettevõtete kasvatamisele paindlike ja tõhusate IT-lahenduste abil. NOOM majandustarkvara on abimeheks nii alustavas ettevõttes kui ka suures tööstuses, kus kõik lahendused just konkreetse ettevõtte äriloogika ning vajaduste järgi paika seadistatakse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele