Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri ähvardab tõusta kiireimaks ja kalleimaks supersedaaniks maailmas, esimesed ostjad peaksid auto kätte saama 2013 või 2014. aastal, kirjutab autoväljaanne WhatCar.ee.
Ajal, mil kogu maailm räägib null-emissioonist ja autode elektrifitseerumisest, on VW kontserni telgitagustega hästi kursis olevad kodanikud vihjanud, et aasta tagasi Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri tootmisse laskmiseks on antud roheline tuli.
Tegemist on Porsche Panamera laadse luksusliku ja sportliku kupee-sedaaniga, mille kapoti all on Bugatti Veyroni 8-liitrine W16 mootor.
Küll aga on mõningatel andmetel seda mootorit pisut deforsseeritud ehk kui Veyroni võimsuseks on 1001 hj ja tippkiiruseks üle 400 km/h, siis Galibieril "vaid" 800 hj ja tippkiiruseks 350 km/h.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Auto hinnaks rehkendatakse ca miljon eurot, ehk Porsche Panamerast saab ta olema ca kümme korda kallim.
Seotud lood
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.