• 05.04.11, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiireim ja kalleim supersedaan läheb tootmisse?

Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri ähvardab tõusta kiireimaks ja kalleimaks supersedaaniks maailmas, esimesed ostjad peaksid auto kätte saama 2013 või 2014. aastal, kirjutab autoväljaanne WhatCar.ee.
Ajal, mil kogu maailm räägib null-emissioonist ja autode elektrifitseerumisest, on VW kontserni telgitagustega hästi kursis olevad kodanikud vihjanud, et aasta tagasi Genfis kontseptsioonina esitletud Bugatti 16 C Galibieri tootmisse laskmiseks on antud roheline tuli.
Tegemist on Porsche Panamera laadse luksusliku ja sportliku kupee-sedaaniga, mille kapoti all on Bugatti Veyroni 8-liitrine W16 mootor.
Küll aga on mõningatel andmetel seda mootorit pisut deforsseeritud ehk kui Veyroni võimsuseks on 1001 hj ja tippkiiruseks üle 400 km/h, siis Galibieril "vaid" 800 hj ja tippkiiruseks 350 km/h.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Auto hinnaks rehkendatakse ca miljon eurot, ehk Porsche Panamerast saab ta olema ca kümme korda kallim.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele