• 03.07.10, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lätis hakatakse taas sõidukeid ehitama

Jelgavas asuvas Amo Planti tehases pannakse kokku esimest autobussi, mis peaks valmima 1. septembriks, kirjutas Telegraf.
Sõidukeid kavatsetakse eksportida Euroopa Liitu ja Venemaale. 15 aasta järel on Läti autotööstus taas jalule tõusmas.
Läti-Vene ühisettevõte Amo Plant on asutatud juba 2005. aastal ja kuulub 97,1%liselt Moskva ettevõtjale, ülejäänu aga kohalikule firmale Ferrus ja Jelgava linnavalitsusele. Projekti on investeeritud üle 30 miljoni euro. Algul kavatses ettevõte ehitada veoautosid, koostada Valgevenele traktoreid, kuid kontseptsiooni muudeti. Viimaks sai ettevõte litsentsi Hollandi kontserni VDL autobusside kokkupanekuks, millega praegu ka tegeldakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele