Olime oktoobris-novembris ainuke Eesti turul tegutsevatest suurematest magusatootjatest, kes näitas sel perioodil eelmise aastaga võrreldes kasvu, teatas Kalev Chocolate Factory.
"Kasvasime koduturul võrreldes möödunud aasta sama perioodiga mahuliselt ligi neli protsenti, turuosa kokku moodustas 42,7 protsenti. Suuruselt teise tootja osakaal siinsel magusaturul ulatus samal ajal 7,6 protsendini," rääkis Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektor Monika Heinrand.
"Kasvasime ka võrreldes möödunud uuringuperioodiga (august-september 2009), tehes seda 3,3 protsendipunkti võrra mahus ja ühe protsendipunkti võrra käibes," lisas ta.
Heinranna sõnul aitas Eestis saavutatud turuosa kasv kinnitada Kalevi turuliidri positsiooni Balti riikides tervikuna. Turu-uuringute firma ACNielseni andmetel oli Kalev oktoobris-novembris Baltimaades šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete osas esikohal.
Ettevõtte mahuline turuosa kolmes Balti riigis suurenes võrrelduna möödunud aasta sama perioodiga 2,1 protsendipunkti võrra, ulatudes 16,5 protsendini. Turuosa käibe lõikes oli samal ajal 14,2%, mis oli 1,7 protsendipunkti võrra suurem kui aasta tagasi.
Heinranna sõnul oli Kalev edukas eelkõige šokolaadikommide, pehmete kommide ja batoonikommide tootekategooriates. "Usun, et põhjusena võib siin välja tuua nii õnnestunud šokolaadikommide kampaaniat kui ka tarbijatele meeldivat toodet ennast," lisas ta.
Seotud lood
Norra suurkontserni Orkla Soome ettevõte Felix Abba sõlmis lepingu Kalev Chocolate Factory (KCF) ning selle küpsiste ja jahusegude ärisegmentide ostmiseks.
Tulevikukindel tööstus vajab hooneid, mis on nutikalt planeeritud, energiatõhusad ning lihtsalt kohandatavad vastavalt muutuvatele vajadustele. Need omadused ei taga mitte ainult efektiivset tootmist, vaid aitavad ka hoida püsikulusid kontrolli all ja tagavad hoone pikaajalise kasutatavuse.