Eesti Energia avariiteenusest võidavad
eeskätt maapiirkondade elanikud, kommenteeris ISS Eesti turundusdirektor Kaupo
Kalev.
"Uued Eesti Energia teenused on kahtlemata tervitatavad. Eeskätt tervitan klientidele osutatavat avariiteenust," sõnas Kalev.
"Kliendid, kellel pole lepingut mõne hooldusfirmaga, võivad avarii korral jääda hätta, sest enamik hooldusfirmasid teenindab lepinguväliseid kliente vaid vaba ressursi olemasolul. Lepinguta kliendid peavad avarii korral arvestama pikema reageerimisajaga," selgitas ta. "Arvan, et kõige rohkem võidavad avariiteenusest maapiirkondade kliendid, mingites Eesti piirkondades oli ilmselt lootusetu nädalavahetusel abi saada."
Kalev lisas, et planeeritud elektritööde tegijaid on samas turul väga palju. Klientidel on endiselt laiad valikuvõimalused ja määravakaks kipub saama teenuse hind," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates tänasest vahetab Eesti Energia
nii kodudes kui firmades elektritöid pistikupesa paigaldusest kuni
elektriprojekti nõudva tööni. Seni tegi Eesti Energia töid vaid oma
elektrivõrgus kuni kliendi elektrikilbini, teatas suurfirma.
Elektri- ja avariitöödega turule tulnud
Eesti Energia konkureerib kõigi analoogsete teenuste pakkujatega. Eeliseks on
kiirus ja kättesaadavus, kuid teenuse eest tuleb maksta üsna krõbedat hinda.
Hiljutise uuringu kohaselt mõjutab töötajate tööga rahulolu, nende tootlikkust ja füüsilist heaolu lisaks palgale, töökoormusele ja töö- ning eraelu tasakaalule oluliselt ka tööriiete hoolduskorraldus ja -kvaliteet.