Prantsuse autotootja Renault teenis
eelmisel aastal üle 2,9 miljardi euro (46 miljardit krooni) puhaskasumit, kuna
kasv väljaspool Euroopat jätkus ja edukalt toodi turule Logan MCV.
Suurema osa puhaskasumist teeniti sidusfirmadest: Nissanist ja Volvost.
Äritegevust mõjutasid 2006. aastal väiksemad müügimahud Euroopas, toorainete hindade eeldatust suurem kasv ja Euro 4 standardile ülemineku kulud, mida ei kantud edasi müügihindadele, teatas ettevõte.
Tänu jätkuvale 26 uue toote ning keskkonnahoidlike ja turvatehnoloogiate arendamisele ulatusid uurimis- ja arenduskulutused 2,4 miljardi euroni (37,6 miljardi kroonini), 136 miljonit eurot (2,1 miljardit krooni) rohkem kui 2005. aastal. See kasv on tingitud Renault investeeringute kasvust innovatsiooni, et valmistuda tulevikuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aktsionäride maikuisel üldkoosolekul teeb juhatus soovituse suurendada dividende 3,10 euroni (48,5 kroonini) aktsia kohta võrreldes €2,40 euroga (37,6 krooniga) eelmisel aastal.
2007. aastaks ennustab Renault müügi jätkuvat kasvu. Euroopas, kus turud on stabiilsed, jätkab Renault oma selektiivse müügipoliitika järgimist. Siiski toob 2007. aasta teises pooles Renault'le jätkuvalt kasu tuleviku Twingo ja Laguna turuletoomine. Väljaspool Euroopat aitavad müügi kasvule kaasa Logani turuletoomine Brasiilias, Iraanis ja Indias. Aasta lõpus tuuakse Lõuna-Koreas turule crossover-tüüpi sõiduk.
Seotud lood
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.