Coca-Cola HBC plaanib osta Vene ja Ukraina
veefirmasid, et lõigata profiiti tarbija muutunud maitsest, vahendas
Bloomberg.
Ettevõte tahab osta ka mahlalatootjaid Ukrainas, Itaalias ja Kesk-Euroopa riikides nagu Poola ja Ungari.
Ettevõtte tegevjuht Doros Constantinou ütles, et Tšehhi veetootja ostmine täidaks tühimiku Coca-Cola tootevalikus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Otsime aktiivselt ülevõtmisvõimalusi teatud riikides, et täiendada oma tootevalikut," ütles Coca-Cola tegevjuht.
Karastusjookide tootja on sihikule võtnud just endised nõukogude liidu maad, kus tarbijad joovad rohkem vett ja mahlu.
Coca-Cola HBC tegutseb 28 riigis.
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.