Kahekordne olümpiavõitja Kristina Šmigun ja
Eesti kütuste jaemüügi turuliider AS Eesti Statoil allkirjastasid alanud
suusahooajaks toetuslepingu, teatas firma.
Šmigun jätkab nüüd juba neljandat hooaega treeninguid kütusefirma toetusel ning tänavuseks üheks eesmärgiks on üldvõit naiste murdmaasuusatamise maailmakarikasarjas.
Šmiguniga sponsorlepingu allkirjastanud Statoili peadirektori Helle Kirs-Toigeri sõnul jätkas kütusefirma toetamist, sest senine koostöö on andnud suurepäraseid tulemusi ning nii sportlasel endal kui Eesti suusapublikul on ka tuleviku suhtes kõrged lootused. “Meie jaoks teeb asja eriti vahvaks fakt, et kohtade pärast autasustamispoodiumil võistleb Šmigun enamasti Norra naistega. Suusatamine on aga Norras selgelt spordiala number üks, seetõttu ongi Šmiguni toetamine Norra juurtega Eesti Statoili jaoks oluline ja samas isamaaline ettevõtmine,” kommenteeris Kirs-Toiger.
Tänavu suvel alustas Šmigun ettevalmistustsüklit 2010. aastal toimuvateks Vancouveri taliolümpiamängudeks. Tsükli eesmärgiks on jõuda tippvormi ning võita Kanadas kolmas olümpiakuld.
Šmiguni sõnul täitis eelmine hooaeg kõik tema suusatajakarjääri unistused ja eesmärgid. “Kahe olümpiavõidu ja maailmameistritiitli eest olen tänulik ka Statoilile kui oma pikaajalisele toetajale ning pöidlahoidjale, kuid veelgi toredam on, et suutsime nüüd koos uued eesmärgid sõnastada ning nende poole pürgimiseks motivatsiooni leida,” ütles Kristina. Järgnevate aastate eesmärgiks on tal kolmanda olümpiakulla ning MK üldsarja võitmine.
Olümpiatsüklisse mahub neli hooaega ning Šmigun on oma meeskonnaga seadnud kindlad eesmärgid igaks hooajaks. Hooajal 2006/2007 leiab aset FIS MK sari ning Sapporo MM Jaapanis. Šmiguni sõnul ei ole käesoleva hooaja peaeesmärk Jaapani MM, kuna see toimub hooaja lõpus ning väga heitlikes oludes. “Sapporo tingimused on justkui loteriimäng. Kui keskenduda vaid MM-ile ning seal peaks minust sõltumatutel tingimustel ebaõnn naeratama, on kogu hooaeg luhtunud,” märkis ta. “Kavatsen juba algaval hooajal MK üldsarja võitu püüdma hakata. Kui pärast Tour de Ski’d on näha, et võimalused on väiksemad, siis annab veel aja maha võtta ning rohkem MM-ile pühenduda.”
Seotud lood
Pakendivaldkond on majanduse peegel, sest pakendite tellimuste maht näitab selgelt, kuidas läheb ettevõtetel toidu-, elektroonika-, mööbli- või keemiatööstuses. Multipakend Tootmine OÜ tegevjuht Mihhail Tšernjak nendib, et ajad pole lihtsad, kuid tänu heale partnerlusele pikaajalistele klientidega saadakse hakkama ka keerulisematel perioodidel.